Pokrenuta kampanja s ciljem povećanja izlaznosti mladih: Činite petinu birača, imate moć
Cilj kampanje je povećanje izlaznosti mladih na izborima u našoj zemlji, posebno onih koji glasaju prvi put.
"Mladi između 18 i 30 godina čine 17,27 posto biračkog tijela u Bosni i Hercegovini, a izlaznost u zadnjih 10 godina kreće se oko 50 posto. Preko 31 posto mladih gotovo da nema nikakvo saznanje o funkcionisanju njihovih lokalnih zajednica. Zato je važno da mladi shvate da su oni petina biračkog tijela i da imaju moć, te da ne smiju dozvoliti da drugi umesto njih donose političke odluke važne za njihovu budućnost!”, poručuju iz Grupe 9 i pozivaju mlade da izađu na izbore.
U prethodnom periodu, članovi Grupe su razvili i prezentirali javnosti politiku, čiji je fokus bio na aktivnim mjerama za zapošljavanje mladih.
Trenutno članovi Grupe rade na razvoju inicijative za uvođenje kategorije samozaposlenika u bh. zakonodavstvo, čime bi se stvorile prilike za zapošljavanje mladih i njihov ostanak u zemlji.
Tokom kampanje bit će predstavljen i priručnik za mlade koji se prvi put kandiduju na izborima te priručnik za mlade koji glasaju prvi put.
Aktivnosti Grupe 9 odvijaju se uz podršku programa Nacionalnog demokratskog instituta u BiH koji je finansiran od strane NED (Nacionalne Zadužbine za Demokratiju).
Iz Grupe 9 pozivaju mlade iz cijele Bosne i Hercegovine da ih posjete na društvenim mrežama gdje mogu naći zanimljive i korisne dodatne informacije o njihovom dosadašnjem radu te i dodatne materijale koji se odnose na teme kao što su politička kampanja i kako postati osviješten glasač/ica.