Prvi smo se provozali rekonstruisanom tramvajskom prugom od Čengić Vile do Ilidže
U priloženim fotografijama i videozapisu možete pogledati kako izgleda vožnja tramvajem na pruzi rekonstruisanoj na dionici od Ilidže do Čengić Vile.
Uvjerili smo se da su građani dobili mnogo sigurniji i ugodniji tramvajski prijevoz na ovoj dionici. Sigurno je da će on biti još bolji kada novom prugom budu saobraćali novi tramvaji švicarskog proizvođača Stadler, a prvi bi u Sarajevo trebali doći krajem sljedeće godine.
Tramvaji saobraćaju od Ilidže do Baščaršije, a to će biti slučaj sve dok ne počne rekonstrukcija od Čengić Vile do Marijin Dvora, tj. do Željezničke stanice. Do tada će i autobusi, koji su se koristili kao zamjenski prijevoz tokom radova od Ilidže do Čengić Vile, saobraćati od Ilidže do Baščaršije.
U toku su radovi na rekonstrukciji tramvajske okretaljke na Čengić Vili, a okretaljka na Ilidži će se rekonstruisati tokom izgradnje tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice. Osim toga, uređuje se pojas oko tramvajske pruge od Ilidže do Čengić Vile.
Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta (SDP) je zahvalio građanima na razumijevanju i strpljenju te istakao da je navedeno pokazatelj da se konačno realizuju projekti kojima će se znatno poboljšati javni prijevoz.
Podsjećamo, izvođač radova na projektu rekonstrukcije tramvajske pruge od Ilidže do Željezničke stanice je konzorcij dvije kineske kompanije China Shandong International Economic & Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Engineering Group, podizvođač je kompanija Bosman, a nadzor nad projektom vrše kompanije PPG Sarajevo i Yuksel Proje.
Projekat je finansiran kreditom od Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), putem koje su provedene sve tenderske procedure. Rekonstrukcija tramvajske pruge je počela 26. augusta prošle godine, a rok za završetak radova je dvije godine.
Osim ovog projekta, kada je riječ o tramvajskom saobraćaju, pokrenut je projekat izgradnje tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice (za izvođača radova izabran je konzorcij dvije turske kompanije Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi A.S. i Yapiray Demiryolu Insaat Sistemleri ve Ticaret), potpisan je ugovor za studiju izvodljivosti za izgradnju tramvajske pruge do Šipa i Dobrinje te su naručeni novi tramvaji švicarskog Stadlera. Po uspostavljanju adaptivnog upravljanja saobraćajem, tramvaji će imati prednost prilikom kretanja kroz raskrsnice, tj. na mjestima na kojima se saobraćaj reguliše semaforima.