Komentari (15)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Makar zasjedaju da pokušaju naći rješenje, ovi ranije nisu ni pokušavali, ko je Tibri dao dozvole za gradnju i ala Tibrama, nova vlast u KS? Hajd zdravo!
jednostavno rjesenje,pogledajete kako su uredjeni svi veci europski gradovi. pojeftiniti i poboljsati gradaki saobracaj, a uvesti parking zone sa godisnjim placanjem parkinga ako hoces u gradu da parkiras izvoli plati godisnji parking. a istovremeno poboljsati uslugu gradskog saobracaja sa tim novcem.
Zašto Sarajevo ne bi imalo metro? Da li je stvar finansijske isplativosti ili čega?
To je projekt na kojem se već intenzivno radi. I te kako je metro isplativ
Prvo: Ovom sastanku ne mogu prisustvovati oni koji ne razumiju ovaj grad tj oni koji bar dvije generacije žive u gradu!! Dakle novokomponovane sarajlije otpadaju. Drugo: saobraćaj u sarajevu treba rješavati zaustavljanjem mafijaške gradnje u gradu, gdje se zgrade grade na parkinzima, na mjestima gdje niti postojeći stanari nemaju prostora!!
Ali mi smo već riješili problem sa dvije planirane longitudinale i transverzalom do Vogošće: Ne treba nama razmišljanja već para da završimo usvojeni plan.
Ja nebih dirao ove sadasnje koji su ostali ekserti za izazivanje guzvi i cekanja od asfaltiranja ulica u kad su najvece frekvencije u gradu pa evo sve do megalomanskih stajanja i cekanja kod Vranduka.
deportirati doslje u rodne selendre i guzve nece biti
Moto sastanka: “Hajmo nešto i raditi jbga”.