Centrotrans Eurolines je u augustu 2014. godine pokrenuo postupak za registraciju navedene linije koju je nakon toga dvije godine održavao bez rješenja o registraciji.
"Inspektori Kantonalne uprave za inspekcijske poslove su i u ranijem periodu poduzimali mjere na sprečavanju održavanja linije Hrasnica - Vijećnica. I ovog puta su postupali u skladu sa zakonskim propisima i spriječili nelegalni prijevoz", kazao je za Klix.ba ministar Mujo Fišo.
Ministar ističe da se trasa linije koju je održavao Centrotrans poklapa sa trasom linije Ilidža – Hrasnica i tramvajske linije broj 3, kao i da ima dio zajedničke linije sa linijama Ilidža – Sokolovići, Ilidža – Kovači (Hrasnica), Vijećnica - Dobrinja, Skenderija – Ilidža i tramvajskom linijom broj 4.
Međutim, KJKP GRAS nema potrebnu licencu za linijski prijevoz putnika. GRAS je podnio zahtjev za produženje A licence, ali s obzirom na to da preduzeće nije izmirilo dugovanja, uslovi za produženje nisu ispunjeni.
"S obzirom na činjenicu da pomenuti operater obavlja većinu linijskog prijevoza putnika na području KS, Vlada KS je donijela Zaključak kojim se GRAS-u nalaže da u što kraćem roku, a najkasnije do 31. decembra, otkloni nedostatke vezane za ispunjavanje uslova za izdavanje dozvole", ističe Fišo.
GRAS je dužan dostaviti potvrdu Poreske uprave o izmirenju obaveza, a ukoliko to ne učini do kraja godine Ministarstvo sabraćaja će donijeti rješenje o brisanju svih registrovanih redova vožnje.