Radovi na saobraćajnicama
156

Sarajevo: Od danas zatvorena raskrsnica kod ASA-e zbog rekonstrukcije tramvajske pruge

B. R.
Rekonstrukcija tramvajske pruge od Ilidže do Čengić Vile počela u augustu prošle godine (Foto: I. Š./Klix.ba)
Rekonstrukcija tramvajske pruge od Ilidže do Čengić Vile počela u augustu prošle godine (Foto: I. Š./Klix.ba)
Raskrsnica na sarajevskoj glavnoj saobraćajnici, u blizini ASA-e, je od danas zatvorena za saobraćaj zbog rekonstrukcije tramvajske pruge.

Za očekivati je da će ova raskrsnica biti zatvorena za saobraćaj sljedeća tri-četiri dana, s obzirom na to koliko je do sada trajala rekonstrukcija pruge na raskrsnicama.

Rekonstrukcija je do sada završena na raskrsnicama na Stupu (kod Energoinvesta), kod bivšeg Doma penzionera i u Nedžarićima. Preostaju raskrsnice kod RTV doma, Remize, na Otoci te rekonstrukcija pruge na kružnom toku na Ilidži.

Kantonalni ministar saobraćaja Adnan Šteta (SDP) je najavio da bi rekonstrukcija tramvajske pruge od Ilidže do Čengić Vile trebala biti završena krajem ovog mjeseca, tj. da bi tada trebala biti testna vožnja tramvajem.

Podsjećamo, rekonstrukcija pruge od Ilidže do Čengić Vile je počela krajem augusta prošle godine i nadležni su i ranije isticali da bi trebala biti završena u augustu ove godine. Nakon toga počet će rekonstrukcija od Čengić Vile do Marijin Dvora. Radovi koštaju više od 20 miliona eura, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Rok za završetak potpune rekonstrukcije je dvije godine.

Izvođač radova je konzorcij kineskih kompanija China Shandong International Economic&Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Enginerring Group.

Očekuje se da će uskoro biti izabran i izvođač radova za gradnju tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice. Dostavljene su četiri ponude, po dvije iz Kine i Turske. Moguće je da će gradnja tramvajske pruge početi tokom ove godine.

Tender je raspisan 10. marta, a odnosi se na gradnju tramvajske pruge ukupne dužine skoro 13 kilometara i na čijoj trasi će biti 20 stanica. Gradnja će koštati 20 miliona eura, a novac je osiguran kreditom EBRD-a.