Podsjetili su da je na hitnoj sjednici Vlade KS 15. marta naloženo uspostavljanje telefonske linije za psihološku podršku građanima pri Centrima za mentalno zdravlje, a da je od 19. marta uspostavljeno pet telefonskih linija.
"Tokom marta zaprimili smo ukupno 113 poziva, od čega je 51 poziv vezan za psihološke intervencije i savjetovanje, a ostali pozivi su bili informacije o Covidu, izolaciji i drugi upiti. Ukupno 335 poziva zaprimljeno je tokom aprila, od čega su 102 poziva zahtijevala psihološke intervencije, dok su ostali pozivi bili usmjereni na zdravstveno savjetovanje, pitanja o Covidu te 53 poziva vezana za informacije o vakcinama", navode iz Doma zdravlja KS.
Kako su dodali, tokom maja došlo je do smanjenja broja poziva, kao i prema ostalim Call centrima, te su zaključno sa 27. 5. 2021. godine zaprimili ukupno 94 poziva, od čega 18 vezanih za psihološko savjetovanje.
Najveći broj poziva usmjeren je na pitanja o vakcinaciji, ukupno 47 tokom maja.