Na vrhuncu pandemije
0

Sarajlije pomoć psihologa najviše tražile u martu i aprilu

B. T.
Call centar Doma zdravlja KS
Call centar Doma zdravlja KS
Građani Kantona Sarajevo psihološku pomoć putem telefonskih brojeva Doma zdravlja najviše su tražili u martu i aprilu, na vrhuncu trećeg vala pandemije koronavirusa. Odgovorili su to iz ove ustanove na upit Vibora Handžića, zastupnika u Skupštini KS.

Podsjetili su da je na hitnoj sjednici Vlade KS 15. marta naloženo uspostavljanje telefonske linije za psihološku podršku građanima pri Centrima za mentalno zdravlje, a da je od 19. marta uspostavljeno pet telefonskih linija.

"Tokom marta zaprimili smo ukupno 113 poziva, od čega je 51 poziv vezan za psihološke intervencije i savjetovanje, a ostali pozivi su bili informacije o Covidu, izolaciji i drugi upiti. Ukupno 335 poziva zaprimljeno je tokom aprila, od čega su 102 poziva zahtijevala psihološke intervencije, dok su ostali pozivi bili usmjereni na zdravstveno savjetovanje, pitanja o Covidu te 53 poziva vezana za informacije o vakcinama", navode iz Doma zdravlja KS.

Kako su dodali, tokom maja došlo je do smanjenja broja poziva, kao i prema ostalim Call centrima, te su zaključno sa 27. 5. 2021. godine zaprimili ukupno 94 poziva, od čega 18 vezanih za psihološko savjetovanje.

Najveći broj poziva usmjeren je na pitanja o vakcinaciji, ukupno 47 tokom maja.