Nezaposleni na čekanju
64

Služba za zapošljavanje ima neplaćenu kaznu, dok se to ne riješi u Sarajevu nema novčanih naknada

N. V.
Foto: Arhiv/Klix.ba (Foto: E. H./Klix.ba)
Foto: Arhiv/Klix.ba (Foto: E. H./Klix.ba)
Zbog promjene rukovodstva u Službi za zapošljavanje Kantona Sarajevo obustavljena je isplata naknada onima koji su ostali bez posla. Neki od njih zbog slučajnih grešaka nisu dobili nijednu isplatu već nekoliko mjeseci, a sada i jedni i drugi čekaju da se riješi iznenadni problem.

Nova v. d. direktorice Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo Edina Ljubuškić se još jednom izvinila svim korisnicima zbog zastoja u isplaćivanju novčanih naknada.

Ranije su iz Službe rekli da će isplata ovih sredstava biti nastavljena čim u sudskom registru bude zavedena nova odgovorna osoba, odnosno Ljubuškić.

Direktoricu smo pitali u kojoj fazi je taj proces zvanične promjene upravljačke strukture i ispostavilo se da se pojavio jedan problem.

"Služba za zapošljavanje KS ima neplaćenu prekršajnu kaznu u visini od 10.000 KM i nadležni sud nema zakonsko uporište da izvrši promjenu ovlaštene osobe za zastupanje upravo zbog te neplaćene kazne", rekla je ona poručivši da će nadležni organi ispitati da li je ovaj problem namjerno osmišljen.

Ona uvjerava da su sve isplate za korisnike spremne i da će ta sredstva biti puštena čim uspiju riješiti problem. No, čini se da kako nađu rješenje tako se i zakomplikuje.

"Trenutno se pokušava pronaći modalitet kako platiti kaznu, a isto je pokušano preko drugog potpisnika koji je registrovan u bankama. Ovaj pokušaj nije uspio jer radnik nije došao na posao nakon završetka godišnjeg odmora. Znači, još se traži rješenje", dodala je Ljubuškić.

Prethodni direktor Nermin Pećanac je razriješen dužnosti 23. juna ove godine, a posljednja isplata nezaposlenima je bila 12. juna. Za vrijeme njegovog upravljanja uvedeno je sedmično isplaćivanje ovih naknada umjesto mjesečnih, no korisnici su imali problema i ranije.

Pećanca smo ranije upitali zbog čega neki korisnici nisu dobili nijednu isplatu iako su dobili rješenja o isplaćivanju novčanih naknada. On nam je objasnio da su oni zaista radili vrijedno, ali da se greške dešavaju te da u tom slučaju korisnik može da se javi u zavod, njemu ili novoj direktorici direktno, kako bi ta greška bila ispravljena.