Ovu informaciju za Klix.ba je potvrdio kantonalni ministar saobraćaja Adnan Šteta (SDP). On i v. d. direktora GRAS-a Senad Mujagić jučer su razgovarali o ovoj temi, kao i o radu ovog preduzeća.
Riječ je o tramvajskoj pruzi dužine po 3,5 kilometara u oba smjera. Na spomenutoj dionici je 26. augusta počela rekonstrukcija tramvajske pruge. Rekonstruiše se iz smjera Nedžarića prema Ilidži. Podizvođač radova kompanija Bosman je već uklonila prugu do prostora firme Energoinvest u naselju Stup. Na ovoj dionici, kod stambenog naselja Bulevar, planirana je gradnja nove raskrsnice.
Kako je ranije najavio ministar Šteta, radovi bi od Nedžarića do Ilidže trebali trajati 60 dana, tj. do kraja oktobra.
Po okončanju rekonstrukcije na ovoj dionici nastavit će se rekonstrukcija od Nedžarića do Čengić Vile, a potom od Čengić Vile do Marijin-Dvora. Ukupno će biti rekonstruisano 21,4 kilometra pruge, a za šta je kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) osigurano 20,4 miliona eura. Glavni izvođač radova je konzorcij kineskih kompanija China Shandong International Economic&Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Enginerring Group.
Ovo će biti prva rekonstrukcija tramvajske pruge u Sarajevu nakon više decenija i trebala bi biti završena 2023. Početkom ovog mjeseca je potpisan i ugovor o kupovini 15 potpuno novih tramvaja švicarskog Stadlera, a koji će biti plaćeni 34 miliona eura. Novac je osiguran također kreditom EBRD-a.
Izgledno je da novom prugom, kao ni novim tramvajima i trolejbusima neće upravljati GRAS, odnosno da ova infrastruktura neće biti registrovana na ovo preduzeće zbog dugovanja od više stotina miliona KM.