Osim što ne bi zaobišla najmnogoljudniju regiju u BiH, trasa bi kao takva značajnim dijelom prolazila kroz Federaciju BiH, a ne gotovo potpuno kroz Srbiju i Republiku Srpsku, kako se zagovara, naglašava Bijedić.
Naime, obrazlaže, ima indicija da bi trasa trebalo da ide preko Višegrada, a u tom slučaju bi dio kroz Bosnu i Hercegovinu gotovo cijelom dužinom prolazio kroz Republiku Srpsku te kroz Federaciju BiH neznatno. Inače bi u tom slučaju, trasa najvećim dijelom išla kroz Srbiju.
"Ishod današnjeg glasanja u Predstavničkom domu bio bi logičan da se desio u Beogradu ili Banjoj Luci, a ne u Federalnom parlamentu u Sarajevu", izjavio je Enver Bijedić, bivši federalni ministar prometa i komunikacija, nakon odbijanja njegove inicijative.
Trasa koju on zagovara izgledala bi ovako: Sarajevo - Žepče - Tuzla - Brčko - Bijeljina - Beograd.
Smatra da kod planiranja treba uzeti u obzir idejno rješenje koje već postoji, a podrazumijeva prolazak regionalnog puta kroz Tuzlanski kanton i priključivanje na koridor 5-C kod Žepča.
"Rješenje koje predlažem tretiralo bi trasu autoputa Sarajevo - Beograd kroz cijelu Bosnu i Hercegovinu i na taj način bi korist od ovog autoputa bila višestruka", rekao je.
Ministar Ismir Jusko također je jučer potvrdio da Srbija traži da spojna tačka između dvije države bude u blizini Višegrada.