Komentari (259)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ZASTO VI NOVINARI IZ KLIXA NE OBIDJETE SARAJVSKE TOPLANE KOJE SU STARE PREKO 40 GODINA,NIJEDNA NEMA FILTERE PO EVROPSKIM STANDARDIMA
@DavidBL Ne nego kupe djecu na raspustu i brucoše vezalje da im pišu članke. Dno.
ja sam cuo da je vlada kantona sarajeva zakljucila da je neka sarajevska cevapdzinica najveci zagadjivac i uzrok opasnog vazduha za disanje....pa fekalistanci sta se to desava sa vama?
PRIKAŽI ODGOVORE (9)
U mene vozilo je Euro 1 standard i platio sam ga 2.300 KM. Da me je država oslobodila uvoznih dadžbina, za te pare sam mogao da uvezem Euro 4. U mog Euro 1 je limarija dobra, pa tako da ću i narednih godina zagađivati okolinu. Ako mi država omogući besplatan uvoz vozila, ja ću manje zagađivati okolinu.
ima kupit tih naljepnica na auto-pijaci sutra*ojro 4,5* ionako raja prodaje dpf filtere i skida egr ventile. Radnje cak specijalizirane za te stvari ,punih ih je olx Na tehnickim pregledima bitno da se slika,da se slazu brojevi sasije i da nije pukla sajba.
Odgovorno tvrdim da najmanje polovina ovih tzv. Euro 3, 4 pa i 5 ne odgovara tim normama iz prostog razloga što je velikoj većini "ukinut" katalizator i FAP filter, ako su ga imali! Tako oni više ne spadaju u one kategorije koje im pišu na šoferšajbi nego u 1-3...
Ovo je klasično skretanje teme da se ne bi otkrio pravi problem. A za taj problem su krivi ovi iz skupštine KS. Da se ne sazna ko se skim rastalio pa pustio gradnju na mjestima gdje ne bi trebao. I ko kome metne u dzep ili gdje drugo, nesto drugo metne, pa ne ganjaju ove sto lože bog zna šta, nešto za šta je i ćumur ekološko gorivo...
sta je sa vozilima grasa? koji oni standard zadovoljavaju?
Mnogi su protiv dovođenja toplovoda iz Klanja u Sarajevo jer misle da se ta jeftina energija ne može distribuirati u individualna domaćinstva od Starog Grada do Ilidže što nije tačno. Ovo bi takođe pomoglo ali je malo veća investicija. Treba hrabrosti za donošenje teških odluka.
Ako se riješe domaćinstva, vozila bi bila zanemarivi zagađivači i dovoljno je uvesti standarde po ekološkim brojevima štetnosti pojedinih vozila. uvođenje električnih autobusa i proširenje tramvajske mreže.
Dobro bi bilo napraviti mini studiju i utvrditi efekte, a to naši mašinci mogu brzo na osnovu par mjerenja i izračuna. Zašto ne pokušati.
Postoji još jedna ideja koju bi trebalo ispitati na mašinskom fakultetu od strane stručnjaka za aerodinamiku i strujanja zraka. Trebalo bi vidjeti da li bi pomogla izgradnja ventilacionih tunela na padinama okolnih brda i Trebevića koji bi bili prečnika par metara i radili bi na principu "dimnjaka" i razlike pritisaka u podnožju i na vrhu brda. Ovo bi, ako funkcioniše, moglo pomoći svim mjestima u kotlinama.
Epizoda "Pripravnost" je još uvijek na snazi, što znači i zabrana kretanja automobila benzinaca ispod EURO1 i dizelaša ispod EURO3 na potezu Baščaršija-Ilidža, ali ne vidim da je tako.
To jeste teret za kantonalni budžet, na desetine miliona KM, ali znamo da zdravlje nema cijenu. Prava kantonalne vlada bi to prvo uradila i u budžetu odvojila bar 50 miliona. U subvenciju bi trebali biti uključeni i oni koji nemaju plin ali mogu koristiti struju za grijanje. Dokaz za ovo je period kada je plin imao prihvatljivu cijenu prije rata pa sve do 2004.
Jedino moguće rješenje za čist zrak u Sarajevu tokom pojave temperaturnih inverzija je subvencioniranje cijene plina za domaćinstava koja ga mogu koristiti, a od kojih su, posljednjih godina, mnogi prešli na grijanje ugljem, drvima i auto gumama.
gdje su pare od EKO TESTOVA... uložite ih u utopljavanje zgrada, postavljanje filtera, subvencije za vozila na benzin, plin i elektro.
Haha Strasni Lav to je vezano s logikom i odmah kao takvo i ne vazi... kod nas ti je .. gdje logika zavrsava, pocinje BIH... Recimo i taj euro znaci brojevi se dodjeljuju po starosti vozila, a ne po zagadjenu. Recimo kod mene starije vozilo, benzin uvela plin, znaci skoro da ne zagadjuje dodjelili 2.. a neki dizel koji dimara ima 3.. itd..Nigdje logike, jos i sto si ugradio plin plati vise registraciju, nigdje veze. Veliki pozdravko. 😉
Što se ovi sa krntijama ne voze javnim prijevozom? Kad mogu ja što ne bi mogli oni? Glume gospodu a vozesmeće...
Pa ne vozim auto sa euro 2 jer mi je drago da zagadjujem okolinu, vec jer nemam para za bolje. I sad ce se jos ljudima koji nisu imucniji i voze, kako kazete, krntije, pisati jos kazne jer ne voze bolja auta? Strasna logika.
Bas ste dobru sjednciu imali izvadili podatke iz mupa i pricali praznu pricu