Kampanja je implementirana u svim maloprodajnim objektima u BiH, a trajala je od 1. februara do 31. marta.
Jedan od ciljeva kampanje je bio ukazati da su djeca jedna od najranjivijih skupina u našem društvu, a posebno djeca bez roditeljskog staranja. Pored toga želja je bila i podići svijest javnosti o potrebama djece u domovima. Djeca općenito, a posebno djeca u domovima, trebaju našu pažnju konstantno, a ne samo tokom praznika. Željeli smo ukazati na činjenicu da je domovima u kojima borave djeca bez roditeljskog staranja potrebno sve ono što svakodnevno kupujemo za svoja domaćinstva - saopćili su organizatori.
Od svake kupovine proizvoda brendova Ariel, Tide, Lenor, Fairy, Pampers, Always, Naturella, Gillette, Venus i Oral-B se odvajao određeni iznos pa su tako i građani dali svoj doprinos kampanji “Djeci sa ljubavlju”.
U dogovoru sa predstavnicima domova odlučeno je da donacije budu u robi pa su tako djeca koja borave u domovima dobila kvalitetne proizvode pomenutih bredova, ali i drugih potrepština (bijela tehnika, vaučeri za kupovinu prehrambenih namirnica te namještaj u skladu sa potrebama svakog doma pojedinačno).
Kampanjom “Djeci sa ljubavlju” pokazalo se da se zajedničkim snagama može doprinijeti kvalitetnijem životu djece.