Komentari (11)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
obezbijedite put manjini iz rs-a nek dodju na posao da zarade koji dinar u sa
Wauuu ko fole svaka čast koliko je prije bilo šteta To sami građani najbolje znaju
Svaka čast službi održavanja Sarajevoputevi na blagovremnoj reakciji. Predmeta dionica je građena oko 1976 i u tom periodu su se javljala klizišta tokom same izgradnje. Poslje petlje Korija a prema Lapišnici postoji tunel koji nema nadsloja iznad, on je urađen u cilju zaustavljanja klizišta.
Vrijedi biti psihički jer samo na taj način je sve džaba , možeš imati osjećaj ili biti napuhan i uživati pravila da je svijet minijaturan do otežnjenja a onda se opet pravdati i vaditi da vaši postupci nemaju veze sa tim jer ste recimo velika elaboeirana ili skupina od elaborata ili od onih koji imaju elaborat
Ovaj put nije siguran uopste nek pogledaju kliziste naselje Mocila iznad stare pruge blizina tunela koje je davno pokrenuto i koje moze da napravi haos
Dobro je sve sto se uradi prije nago bude zrtava.
Ćuj to!!! Put će biti siguran za 2 dana?? Stijene vjese nigdje sigurnosne mreže ni kvadrata a put siguran!!!
Evo jedinog infrastrukturnog projekta kojeg HDZ ovi trojanci grade gdje su bošnjaci većina a spržili su 3 Milijarde na Čovićeve projekte. Samo dionica Mostar - Grude bošnjake košta milijarda Eura. O Vijaduktima i autoputu preko Hercegovačke vrleti da ne pričam.
Ne zila botu!
@Tananariva Miran Čovićev botu...
Vrh