Slučajevi zabrane ulaska bh. taksi vozila s putnicima nisu rijetkost. U Ministarstvu komunikacija i prometa BiH ističu kako s Republikom Hrvatskom još uvijek nije potpisan međunarodni sporazum te da se čeka na odgovor hrvatske strane.
"U cilju prevazilaženja ovog problema obratili smo se hrvatskoj strani inicijativom za zaključivanje međunarodnog sporazuma između Bosne i Hercegovine i RH, kojim će se urediti pitanje taksi prijevoza. Ovo iz razloga jer zakonski propisi u Republici Hrvatskoj predviđaju da strani prijevoznik može obavljati auto-taksi prijevoz na teritoriji RH, samo ako je to uređeno međunarodnim ugovorom. I pored naše urgencije još uvijek nismo dobili stav, odnosno povratne informacije od hrvatske strane o njihovoj spremnosti da se ovo pitanje riješi na zadovoljstvo obje strane", stoji u odgovoru Majde Tatarević, stručne savjetnice za odnose s javnošću i međunarodnu saradnju ovog državnog ministarstva.
Bh. strana je, kako su nas upoznali u ovom državnom resoru, dva puta preko diplomatskih veza pisala hrvatskoj strani, ali nije bilo nikakve povratne informacije.
Tatarević ističe kako je problem u osnovi taj što je taksi prijevoznik ovlašten za taksi prijevoz u svojoj općini ili gradu i to od općine ili grada u kojem obavlja svoju poslovnu djelatnost, a nije za međunarodni prijevoz, jer se radi o javnom/komercijalnom prijevozu putnika.
Da hrvatska policija vraća naše taksi prijevoznike u matičnu zemlju govori primjer od prije dva dana kada je Postaja Granične policije Cetingrad na Graničnom prijelazu Maljevac vratila taksi firme "Zeka" d.o.o marke Renault Megane registarskih oznaka TA-012301 kojim je upravljao Jasmin Kantarević.
Putnik kojeg je prevozio do aerodroma zakasnio je na let. Prema informacijama iz ove firme sa sjedištem u Bugojnu, njima je hrvatska strana kazala da moraju tražiti dozvolu Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture RH.