Krajem decembra prošle godine stupila je na snagu Vladina odluka da Javno preduzeće Aerodrom Trebinje može da se bavi „trgovinom na malo u nespecijalizovnim prodavnicama pretežno prehrambenim proizvodima, pićima i duvanskim proizvodima“, te ostalom trgovinom na malo u nespecijalizovanim prodavnicama.
Prema izmijenjenoj odluci Aerodrom Trebinje obavlja djelatnost „vazduhoplovnog prevoza putnika i robe, uslužne djelatnosti u vazduhoplovnom saobraćaju, pretovar tereta, ostale pomoćne djelatnosti u prijevozu, djelatnosti keteringa, turističkih agencija i tur-operatora“.
Najave o izgradnji aerodroma u Trebinju počele su još 2007., ali nakon četiri godine predstavnici vlasti RS-a nisu odmakli dalje od obećanja.
I ona su izazvala brojne oprečne stavove, ne samo o ekonomskoj opravdanosti cijelog posla, već i zato što je i banjalučki aerodrom u besposlici i umjesto putnika i avio-linija ima samo gubitke zbog čega je već duže na ivici opstanka.
Ukazivano je i da ta, eventulana, trebinjska vazdušna luka i prije svog nastanka ima žestoku konkurenciju u obližnjim objektima iste namjene.