
"Za sve dogovorene količine za isporuku peleta, sirovina je unaprijed osigurana. Jedini razlog kašnjenja su kvarovi na proizvodnoj liniji koji će biti sanirani početkom iduće sedmice i nastavit će se isporuka kupcima. Nije istina da je riječ o bilo kakvoj prevari, jer je sa svakim kupcem do sada potpisan validan ugovor i dokaz o uplati novca", navodi se u demantiju.
Također, navodi se da su kupci upoznati o razlogu kašnjenja i datoj situaciji te da u ugovoru jasno stoji da u slučaju kvara na liniji svaki kupac koji ne želi sačekati otklanjanje kvara ima pravo na povrat novca u roku 15 dana od dana prigovora.
"Do sada smo bar desetini kupaca vratili novac, a za to imamo relevantne dokaze o povratu novca. Gospodin Haris Muharemović, koji je naveo ove informacije, je iznio laži i neistine, jer mu je već isporučena jedna količina peleta, a bio je u stalnoj komunikaciji i dogovoru o isporuci preostale količine", stoji u demantiju.
Iz firme su najavili da će zbog navedenih neistina i laži kupca Harisa Muharemovića sudski teretiti.