Komentari (67)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
haha zabrane kretanje vozila glavnom cestom i onda zaobilaznica duplo duza i sporije tj. isto vozilo ispusti duplo vise zagadjujucih cestica. vjerovatno budale misle ako vozilo ide kroz pofalice da se to nece pomjesati sa ostalim zrakom... nasi vrsni strucnjaci
@zarkan0 kako narediti covjeku koji jedva prezivljava da kupi novo auto? mozda smanjiti plate guzonjama i subvencionirati nova auta, termoizolaciju i kvalitetnije grijanje...
Logican zakljucak, ubo si sustinu, cak ce duplo vise ispustit. Kao da je zagadjenje samo oko tramvajske pruge. Bas me interesuje ko smislja ove budalastine. Ako je zabrana, onda se ranije najavi i nema tri mjeseca voznje po gradu ko god ne postuje odredjeni gradski standard.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Pa i OBILAZNICA je unutar Sarajevske KOTLINE !!! Pa zar se sve mjere za spriječavanje ZAGAĐENJA svode na nekoliko ZNAKOVA postavljenih iz čiste GLUPOSTI !!! Gdje se troše NOVCI od naknada po ZAKONIMA o zaštiti okoliša prikupljeni od ZAVODA ZA ZAŠTITU OKOLIŠA FBiH !!! Na nekoliko ZNAKOVA ???
I treba
Prebacivace sa vw2-3, starim mercedesima koji prave dizel-dimne zavjese kao tenk t-55, s-paketi, fordovi da pjesaci nose bocu sa kisika na ledjima. Radite na razbijanju kotline pa koliko traje da traje I subvencionirajte plin kao energent I jednostvno kao drva dignite cumur na 500 km po toni
ovde cim dode vozilo iz vana odmah se sijece katalizator i prodaje tako da ovi nisu ni euro 4 ni euro 5
Nisu vama vozila problem, vama su problem dimnjaci, ta ista vozila su se kretala kroz Sarajevo cijelo ljeto, i jesen, a problem je počeo sa prvim nižim temperaturama.
Glupi stvore, magle nema ljeti koliko zimi. Magla se stvori iznad doline i ne da smogu da se rasiri kao iznad drugih gradova.
najveći zagađivači sarajevskog zraka su ložači..na svim stranama
Dobro su se sjetili. Samo su trebali zabraniti kroz cijeli kanton, jer ne vidim bitne razlike ako se vozikaju po smogovitoj dolini, a ne mogu uci u grad. Sarajevo je danas tranzit ka i iz Istocne Bosne. To se mora zaustaviti i sav taj saobracaj preusmjeriti daleko izvan Sarajeva kantona i smogovite doline.
Isto tako, vozila dizel EURO 1, 2, 3 i 4 zabraniti. Kamione sve ispod EURO 6 zabraniti, sto znaci samo novi kamioni da smiju ulaziti u Sarajevo i to ispod 3,5t. Isto i za javni prijevoz. Izbaciti sve krseve GRAS-a koje su dovozili kao otpad iz raznih zemalja.
Sve kontra,pa ovi do 3,5t i zagadjuju zrak,a preko su savremeni motori i svi su novijeg datuma.Samo obidjite dimnjake i bice vam sve jasno.
pa ko se to onako voza naokolo u teretnim vozilima...?
Ovo su davno trebali uraditi ali ne zbog zagadjemosti nego zbog guzve imate brate hadzici ilijas vogosca okolna mjesta napravite stovariste i kediima razvacite po gradu
slika 1- tamić staklar
Sve u skladu sa ekonomskim razvojem. Tamo gdje je ekonomija u minusu zrak je veoma čist, kao recimo u Amazoniji. I u manjem BIH entitetu je zrak veoma čist.
Raspad sistema u 18,7% 😂😂😂😂😂😂😂
Pa kad bi vi jednom poslušali šta vam narod govori to bi bilo čudo! Zabraniti vožnju krntijama starijima od 15 godina koji voze na ložu. Pa kako će onda funkcionirati građevinske firme ili veća opskrbna vozila pod ovom zabranom?
Koji idiotizam...pa cim je minus nema cestica prljavstine nema virusa nema nicega osim one ciste have...sad ce biti da su oni s ovim postigli cisci zrak..narode i za ove gluposti po nasim bubrezima se odbija..samo nek ne puca