Komentari (37)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Što se tiće brzine, kad sam išao za Mostar vozio je 30-40kmh jedan dio 70-80kmh. Vozač ne može biti kriv, nije auto da zakoči, valja ovolike tone zakočiti. Žao mi je vozača samo jer će to imat stalno u podsvijesti dok bude radio svoj posao, neće nikad bit opušten.
Nije mu prvi put vjerovatno,a nažalost ni zadnji. Trebamo svi biti oprezni
Šta će voz tu, odkud on tu, što nije gled'o.
Potrebno je pojacati svijest o sigurnom prelasku preko pruge, koliko god cudno zvucalo.Nisam jednom vidjela na tramvajskim pjesackim prijelazima pjesake kako samo projure,ne pogledavsi lijevo i desno i ne obracajuci paznju na semafor.
sta je radila na pruzi, prelazi se moraju definisati rampom i svjetljecom signalizacijom sva ostala mjesta nisu za prelaz i treba kaznjavat da 5000 km..ostavit ce trajan psihicki teret vozacu a izgleda nije njeghova grsta..nesavjesni gradjani trebas samo da placaju kazne i ovdje treba uvest kontrolu i samo po dzepu
Sta kae pruGi.Ko te nauci Bosanski da mi je samo znat.Onda bi umjesto banci bilo banKi.Otoki umjesto otoci itd.
Ljudi se bore beru kupine uz prugu da prežive i eto...
KGH prelaze u CZS koja bješe ono palatalizacija, e moje diplome sa Kobiljace😅
Misliš SDA prelazi u NiP
Na pruzi
Saučešće porodici, sabur mašinovođi.
Valjda pruzi a ne prugi. Strasno!
#na pruzi dragi novinaru
#na pruzi dragi novinaru
Nikad mi nece biti jasno KAKO :(
Piše se pruzi a ne prugi ,novinar
prolazim tuda svaki dan i bas treba biti oprezan prvo proviri pa predji ,kad se proviri vidljivost je dobra za bezbjedan prelazak preko pruge
ps.dosta se pjesacenja ustedi tim preslakom pruge
Nije u Semizovcu problem ni sam prelaz koliko je problem to što se trava i drveće na toj kompletnoj dionici pruge ne održava.
Ženi RIP a novinar nije bio na času kad se učila palatalizacija.