Vranac, žilavka i poklon setovi: Evo šta je "štampani materijal" u državnim institucijama
Obrazlažući ove troškove u okviru reprezentacije, RAK je dostavio tabelu kupljenih proizvoda sa cijenama, količinom i razlogom kupovine.
U tabeli je među "štampanim materijalom" navedeno i vino.
Konkretno, 30 boca Tvrdoš žilavke i isto toliko Tvrdoš vranca u flašama po 0,75 litra. Žilavka je nabavljana po cijeni od 22, a Vranac 17 KM po boci. Kao razlog kupovine navedeno je da se radi o poklonu uz promotivni material.
Agencija ja lani kupila i 30 namjenskih kesa po cijeni od 5,85 KM po komadu i još 30 kesa s velikikm logom po nešto nižoj cijeni – 2,93 KM po komadu. Kao razlog kupovine u ovom slučaju naveden je "promotivni material za potrebe agencije", a pod ovu kategoriju podvedeni su još i upaljači, notesi, rokovnici, olovke…
RAK je kao razlog kupovine jednog dijela proizvoda naveo i promotivni material namijenjen učesnicima sastanaka i drugih poslovnih prilika, članovima Vijeća agencije i zaposlenicima agencije.
Među tim proizvodima je 130 kalendara, isto toliko notesa, 180 olovaka, 139 upaljača… S ovim razlogom novac je potrošen i na izradu 20 poklon setova u kutiji po cijeni od 99,45 KM po setu, a urađeno je i 20 nešto skromnijih poklon setova koji su koštali 76,05 KM po komadu.
Zastupnica Mirjana Marinković-Lepić već dugo od državnih institucija traži odgovore o troškovima na reprezentaciju te ne krije da je iznenađena iznosima koji su potrošeni u pandemijskoj godini, u kojoj su institucije radile smanjenim kapacitetima i u kojoj su poslovni susreti bili svedeni na minimum.