Zašto se u domovima zdravlja u Sarajevu i dalje ne javljaju na telefone?
Tvrde to u pozivima našoj redakciji, a svoja iskustva dijele i na društvenim mrežama. U nekim objavama prikazane su i podignute slušalice u određenim ambulantama.
Zašto problem s upostavom veze nije riješen ni s call centrom, pitali smo Dom zdravlja KS. Arman Šarkić, glasnogovornik ove ustanove kaže da je to korak naprijed u pružanju usluga građanima, ali da, nažalost, ni sada, zbog preopterećenosti, ne mogu odmah svi stupiti u kontakt s medicinskim sestrama i ljekarima.
"Call centar na dnevnoj bazi bilježi oko 1.500 obrađenih poziva. Moramo uzeti u obzir da oni traju 10-15 minuta, jer se uzima kompletna medicinska anamneza. Zbog toga se može desiti da se nešto više čeka dok se dobije linija, jer su operateri zauzeti. Uz to, COVID ambulante, koje su mimo call centra, bilježe 650-700 poziva dnevno. Činjenica je da imamo podkapacitirane centrale u tehičkom smislu, činjenica je da smo i kadrovski prenapregnuti", kaže Šarkić, konstatirajući da niko nije mogao da pretpostavi da će pandemija biti u ovom kapacitetu, te da ni mnogo bogatiji zdravstveni istemi nisu mogli da odgovore na sve potreba.
Osim ovoga call centra, Dom zdravlja KS nedavno je uspostavio i nove COVID-19 telefonske brojeve za žalbe i pohvale. Ukoliko pacijenti sa sumnjom na koronavirus nisu bili u mogućnosti realizirati potrebne zdravstvene usluge, mogu se javiti na telefonske brojeve 061 247 540 ( radnim danima od 7.30 do 15.30, subotom od 7.30 do 20.00) ; 061 247 832 (radnim danima od 15.30 do 20.00, nedjeljom od 7.30 do 20.00) i 061 247 632 (radnim danima od 7.30 do 15.30).
"Ta tri mobilna telefona su ostavljena kao “plan B”. Građani se na njih upravo žale na nemogućnost dobijanja telefonske veze, čega smo svjesni", kaže Šarkić.