Zatraženo preispitivanje sigurnosti rekonstruisane tramvajske pruge: Osjećate li se sigurno dok se vozite?
Orozović je spomenutu inicijativu uputio Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo, tvrdeći da se događa da tramvaji, koji saobraćaju na dionici rekonstruisane pruge od Ilidže do Čengić Vile, "iskaču" iz pruge.
"Građani su s nestrpljenjem iščekivali ponovno puštanje tramvajske pruge u saobraćaj. Međutim, moguće zbog neusklađenosti tramvaja i nove pruge, događa se da tramvaji 'iskaču' iz pruge, čime se sigurnost građana dovodi u pitanje", tvrdi vijećnik Orozović.
Rekonstrukcija tramvajske pruge na spomenutoj dionici je počela u augustu prošle godine i završena je krajem septembra ove godine.
Nakon što je završena rekonstrukcija, najčešće poteškoće su bile na kontaktnoj mreži, a nije prijavljivano da su se dešavala iskliznuća sa pruge. Koliko je poznato, više nema ni poteškoća na kontaktnoj mreži.
Vožnja tramvajem od Ilidže do Čengić Vile je mnogo prijatnija, uprkos tome što je riječ o vrlo starim tramvajima. Za očekivati je da će biti još prijatnija nakon što budu saobraćali novi tramvaji švicarskog proizvođača Stadler čija bi isporuka trebala početi krajem sljedeće godine.
U anketi vas pitamo da li se osjećate sigurno dok se vozite rekonstruisanom prugom.
U međuvremenu traju radovi na rekonstrukciji pruge od Čengić Vile do Željezničke stanice, a rok za njihov završetak je august sljedeće godine.
Izvođač radova na projektu rekonstrukcije je konzorcij dvije kineske kompanije China Shandong International Economic & Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Engineering Group, podizvođač je kompanija Bosman, a nadzor nad projektom vrše kompanije PPG Sarajevo i Yuksel Proje.
Projekat je finansiran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u iznosu od 20 miliona eura.