Sarajevo
1.5k

Završena rekonstrukcija pruge kod Remize, tramvajski saobraćaj uskoro u funkciji

B. R.
Raskrsnica kod Remize nakon rekonstrukcije tramvajske pruge (Screenshot: Facebook Adnan Šteta)
Raskrsnica kod Remize nakon rekonstrukcije tramvajske pruge (Screenshot: Facebook Adnan Šteta)
U Sarajevu je završena rekonstrukcija tramvajske pruge na raskrsnici kod Remize. Time je znatno poboljšana sigurnost svih učesnika saobraćaja, s obzirom na to da su tramvajska pruga i asfaltna površina bile u vrlo lošem stanju.
Rekonstrukcija pruge na ovoj prometnoj raskrsnici je počela 3. septembra. Radovi na ovoj raskrsnici su duže trajali u odnosu na ostale raskrsnice od Čengić Vile do Ilidže zbog toga što se rekonstruisala i pruga prema samoj Remizi, tj. prema sjedištu preduzeća GRAS.

Ovim je završena rekonstrukcija pruge na svim raskrsnicama od Čengić Vile do Ilidže. U toku je rekonstrukcija pruge na okretaljci na Čengić Vili, a kada se ona završi bit će u potpunosti završena rekonstrukcija na spomenutoj dionici. Predstavnik izvođača radova Osman Jahić je ranije ove sedmice izjavio za Televiziju Sarajevo (TVSA) da će vrlo brzo ova dionica pruge biti u upotrebi.

Glavna saobraćajnica kod Remize dobila je novi pružni prelaz, a saobraćaj se od sinoć iz grada prema Ilidži odvija u tri trake, neometano. U narednim danima bit će završeni i ostali radovi na ovoj, do sada, najkompleksnijoj raskrsnici, kako bi bila potpuno funkcionalna. Nema stajanja. 💪

Posted by Adnan Šteta on Saturday, September 24, 2022

Pruga na tramvajskoj okretaljci na Ilidži bit će rekonstruisana tokom izgradnje pruge do Hrasnice, jer će na nju biti priključen krak prema ovom ilidžanskom naselju. Konzorcij turskih kompanija Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi A.S. i Yapiray Demiryolu Insaat Sistemleri ve Ticaret gradit će tramvajsku prugu prema Hrasnici.

Podsjećamo, rekonstrukcija pruge od Ilidže do Čengić Vile je počela krajem augusta prošle godine. Nakon toga počet će rekonstrukcija od Čengić Vile do Marijin Dvora. Radovi koštaju više od 20 miliona eura, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Rok za završetak potpune rekonstrukcije je dvije godine.

Izvođač radova je konzorcij kineskih kompanija China Shandong International Economic&Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Enginerring Group.