Zbog rekonstrukcije tramvajske pruge izmijenjena regulacija saobraćaja u kružnom toku na Ilidži
Regulacija je promijenjena danas i za očekivati je da će izmijenjena regulacija biti na snazi sljedeća tri-četiri dana, tj. do završetka rekonstrukcije pruge na ovoj lokaciji.
Iz pravca Sarajeva u kružnom toku moguće je skrenuti desno prema ulici Edhema Eke Džubure ili kretati se pravo ka Rustem Pašinoj ulici. Kretanje iz kružnog toka ka Butmiru, Sokolović Koloniji i Hrasnici nije moguće.
Iz Rustem Pašine ulice u kružnom toku moguće je isključivo skrenuti lijevo ka ulici Edhema Eke Džubure iz koje se moguće nastaviti kretati prema ostatku Ilidže i Sarajevu.
Iz ulice Edhema Eke Džubure u kružnom toku moguće je isključivo skrenuti desno ka Rustem Pašinoj ulici iz koje se moguće nastaviti kretati prema ostalim dijelovima Ilidže.
Iz Butmirske ceste u kružnom toku moguće je isključivo skrenuti desno ka Kasindolskoj cesti, tj. ka Sarajevu. Iz saobraćajnice od Kasindolske ulice, tj. saobraćajnice koja prolazi pored aerodromske piste Međunarodnog aerodroma Sarajevo moguće je u kružnom toku isključivo skrenuti lijevo ka Butmirskoj cesti.
Zbog izmijenjene regulacije saobraćaja povremeno se formiraju duže kolone vozila, pa je preporučljivo kretati se alternativnim pravcima.
Podsjećamo, jučer, 12. augusta, počela je rekonstrukcija tramvajske pruge na raskrsnici glavne gradske saobraćajnice u Sarajevu, kod ASA-e. I ovdje bi radovi trebali trajati tri-četiri dana, shodno tome koliko su trajali radovi na raskrsnicama na Stupu (kod Energoinvesta), kod bivšeg Doma penzionera i u Nedžarićima.
Za očekivati je da će ubrzo početi i rekonstrukcija na raskrsnicama kod RTV doma, kod Remize i na Otoci.
Kantonalni ministar saobraćaja Adnan Šteta (SDP) je najavio da bi rekonstrukcija tramvajske pruge od Ilidže do Čengić Vile trebala biti završena krajem ovog mjeseca, tj. da bi tada trebala biti testna vožnja tramvajem.
Podsjećamo, rekonstrukcija pruge od Ilidže do Čengić Vile je počela krajem augusta prošle godine i nadležni su i ranije isticali da bi trebala biti završena u augustu ove godine. Nakon toga počet će rekonstrukcija od Čengić Vile do Marijin Dvora. Radovi koštaju više od 20 miliona eura, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Rok za završetak potpune rekonstrukcije je dvije godine.
Izvođač radova je konzorcij kineskih kompanija China Shandong International Economic&Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Enginerring Group.
Očekuje se da će uskoro biti izabran i izvođač radova za gradnju tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice. Dostavljene su četiri ponude, po dvije iz Kine i Turske. Moguće je da će gradnja tramvajske pruge početi tokom ove godine.
Tender je raspisan 10. marta, a odnosi se na gradnju tramvajske pruge ukupne dužine skoro 13 kilometara i na čijoj trasi će biti 20 stanica. Gradnja će koštati 20 miliona eura, a novac je osiguran kreditom EBRD-a.