Komentari (17)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
meni ovo vise lici na sanaciju dijela pruge gdje je presijeca asfaltirana cesta. sad ko ide preko koga nebitno je
'Nerijetko je željeznička infrastruktura tokom leta i visokih temperature suočena sa pojavom' tokom leta,ko leti štuke
Leta,leta.
E čuj rijela se šire na vrućini, meni se samo diže po vrućini.
To vam je RS. E čuj defirmisao se od vrućina, pa nije Afrika.
Šta ih ovde visi,nije normalno.kišobrandžija ima parizera .
Sine se mazu krecom na velikim vrucinama protiv iskrivljenja...takav je propis.
Nejasno mi je kako je moguce da se deformiše čelicni profil ove dimenzije pod sunčevim uticajem a ne deformiše se duplo manji na nekoj nadstrešnici. Razumijem deformaciju usljed dinamickog opterećenja, ali usljed sunčevog dejstva? :/
Na temperaturi zraka od 40 stepeni celzija čelična šina se zagrije na 65 stepeni te nastaju takozvane krivine na šinama.
Tačnije takozvane sunčane krivine.
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Kad vidiš halat (vile i agregat), sve ti je jasno...
kad neko kaze Halat umjesto alat, sve ti je jasno, jedno je povezano s drugim.