Komentari (155)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kakva auta do uglja je njega zabranite !!!
Isto tako EP BiH sto kopca te divlje kuce na mrezu, objekat bez upotrebne dozvole ne moze dobiti stalni prikljucak, ima institut privremenog... Ali ti privremeni imaju rok, ato niko u EP BiH nece da kaze... Nego fino advokate i ogromne odstete po EU standardima za nemar
Tuzite Fortu za nemar, ko god ima problema sa plucima nek uzme advokata a Forto onda nacelnike sto su dopustili divlje gradnje, iz kojih sada izlazi dim opanaka auto guma rabljene motorne masti i ko zna cega! Forto pao si mi u ocima smog 0 bodova niste ni spomenuli
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Nek je zabranjen uvoz euro 4 a ovdje ljudi voze i euro 0.
Ugalj je problem
Nije problem ni euro 4, ni euro 0, u stvari jeste, ali manji. Glavni problem je lozenje nekvalitetnog uglja, jer se vecina takvog prodaje u Sarajevu, zatim lozenje guma, plastike, namjestaja......divlja i neplanska gradnja, koja u kombinaciji sa kotlinom stvara jedan od najzagadjenih gradova na svijetu. Ali niko nema m_da da sjece granu na kojoj sjedi, i dira u sirotinju.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Zabranit ce te malo sutra.Uredno placena reg.i da se sad idem peglat "Ugodnim gradskim prevozom" i placam kartu za autobus koji ima istu EU normu.KOJA BUDALASTINA
Samo vi dižite cijene plina i peleta. Izložio sam sve flaše. Sad su na redu cipele i set protektovih guma. Imam i krpa manji magacin
Bravo, svaka čast. Idemo korak po korak. Ovo je mnogo bolje nego par-nepar.
Ja budala nekome ko je platio registraciju ne mozete zabraniti da vozi.
To je samo hajde kao da se nesto preduzima, a glavni uzrok problema i ne pominju jer nemaju rjesenja za hiljade dimnjaka
Bas sa primanjem od 600 km mjesecno mogu priustiti auto euro 5 norme. Evo vama svaki mjesec 600 km pa ustedite i kupite golfa 6 smetljari
Problem se neće riješiti sam od sebe. Treba imati dugoročni plan sa nažalost ekstremnim mjerama. Vlada država ili neko treba da daje subvencije i za kupovinu auta i za prelazaka na drugu bolju vrstu grijanja. Ljudi koriste ugalj zato sto je jeftinije a ne sto su kreteni. Da im se omogući da im se više isplati grijati na struju naravno da bi prešli. Nema nikakvog plana nego kao i sa Igmanom i Bjelašnici cekaj povoljno vrijeme.
Najbitnije je da se smanji radno vrijeme u organima uprave. To je ono od krucijalne vaznosti.
Ne znam zašto plačamo eko test, kad se i dalje voze po Sarajevu vozaju šporeti na točkovima!
Grasov mininus iz 90 i neke godine, ima normu 4 a čadi ko parna masina i moze da vozi, kako to?
hahahhaahaa, koja nebuloza, pa ko to kontroliše? Možda će zaustaviti nekoliko auta i upozoriti ih i to je to, joj budalaština i laži!
A nigdje raspisane subvencije za zamjenu peći na čvrsto gorivo toplotnim pumpama ili kotlovima koji su ekološki prihvatljiviji. Da ne pričam o solarnim panelima i to, ma kakvi.
eto zabranjena a ko ce to kontrolisati ? Daj ba, ne serite vise.
Omoguciti uvoz nizeg od euro 5. Davati poticaje za elektricna auta. Nije do auta, do uglja i generalnog polozaja grada je..
Nije to samo od loženja uglja, vec napravljenih ilegalnih zgrada koje su zatvorile tok kruzenja zraka u Sarajevu, tako da se sve talozi jer nema gdje.