Komentari (64)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Od kad je magistralni put Tuzla Sarajevo M-17, valjda M-18.. Svakakvih gluposti ces procitati na ovom klix.u
Dozvoljeno im je promasiti jedan broj hahahaha šala :)
magistralni ? prije put strave, patnje i uzasa
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Nista cudno , pogotovo ako uzmemo u obzir ko sve vozi Iz Ulcinja se vracao busem obojica vozaca ko zemlje pjani , a na suvozacevom mjestu neki umjetni stolic mezu reze frajer , a vozac nigdje nije vozio ispod 80
jarane ti mi nisi jasan, vidis da te vozi pijan vozac i ne izadjes iz autobusa... pravi bombas samoubica
jarane ti mi nisi jasan, vidis da te vozi pijan vozac i ne izadjes iz autobusa... pravi bombas samoubica
PRIKAŽI ODGOVORE (5)
Ne nagađajte kad ne znate o čemu se radi.Uzrok nije neprilagođena vožnja nego NEISPRAVNOST AUTOBUSA! Moji su roditelji bili u tom busu i majka mi je povrijeđena, autobus je čak prije tog mjesta stajao na proširenje da vidi o čemu se radi, jer očigledno nije bio ispravan, što se moglo osjetiti.Vozač je vozio sasvim solidno, ali kvar je doveo do ovoga.Politika igra tu veliku ulogu jer je na vijestima rečeno da je autobus bio sasvim ispravan, što apsolutno nije tačno, i iz jedne medijske kuće su nam rekli da tu ima dosta stvari i da igra politika centrotransa ulogu.I promjenite godište K.R(1957),pogriješili ste 5 godina, papci.
Rekao sam da je održavanje automusa i minibusa u CTS Eurolinesu kriminalno. Došlo je do toga da se mijenja JEDNA disk pločica. Gdje to ima. Diskovi i doboši se tokare "ispod mjere". Ovo je posao za vještaka. Čuo sam da su mnogi zvali načelnika policije de se ovo ublaži. Povrijeđeni trebaju insistirati na nezavisnom, najbolje stranom vještaku. Čenga i Šaćko, ali i ja (Kerla - SDA) sve možemo potplatiti.
Problem je što niko od te navedene gospode iz Centrotransa nije zvao, da vide kako se osjećaju ljudi koji koriste njihov prevoz, koji su povrijeđeni i bili na ispitivanju u KCUS i zbog kojih postoji ta firma.Ali nazvat će neko uglavnom, da se ponudi, ono 'da se ne ganjamo po sudovima', bilo to Kerla ili neko drugi...
Lupa ,najbolje napisati C pa neka cita kako ko hoce , jer mi je to i u skoli bila slaba tacka, a do proteze jos nisam stigla ali i to ce biti, boze zdravlja i duga zivota.
Svi vozaci na duzim linijama voze kao manijaci, nisam jednom vozio za autobusom 110 km/h. Jednom prilikom kad sam se vozio autobusom na jednoj daljoj relaciji, pretice vozac autobusa neko auto i ispada mu drugo auto iz krivine - situacija kriticna do zla. Kaze mu vozac 2: moze li to tako? Vozac 1 mu odgovara: Jel' on (auto) prosao na tehnickom? Vozac 2: Valjda jeste dok je na cesti... Vozac 1: Pa ako je prosao na tehnickom znaci ima ispravne kocnice - neka koci. Vozac 2 potvrdno klima glavom... Ja prvo psujem u sebi sve po spisku a onda pocinjem sa svim molitvama koje sam u zivotu cuo..
Ovo će se dešavati sve dok ministar ima tala sa firmom koja nadgleda tehničke preglede. Na ovom tehničkom od drugog radnog dana radi samo jedan kontrolor. Prvi dan su zbog inspekcije radila oba. Ovo je lahko provjeriti, jer CTS ima elektronsko praćenje ulaza/izlaza uposlenika. Rekao sam strpati nekog "iza brave" - Čengu, mene (Kerlu), pa onda dalje tražiti odgovornost ministra, pomoćnika, one koji vrše nadzor,..... Nemoj samo da vozač i mehaničari budu krivi. Oni rade ono što im se naredi - odnosno ono što im narede "bilmezi".
M18 nije magistralni put Tuzla - Sarajevo već 1. Županja - Sarajevo tj neka bude po "novom" 2. Orašje - Sarajevo al je u svim kartama još uvijek upisan kao pod br.1
daće ljudima po 50 maraka i ćao nesmije to niko tužiti
vozaci centrotransa i trans turista inace voze kao ludi na relaciji Sarajevo-Tuzla i obratno
Tužit stoku jednu, samo po džepu udarit'
Kako ga je mogao prevrnuti ona dvojica iz mitbastersa doduse na ravnici pokusavali prevrnuti autobus naglim motanjem kaze ne moze previse nisko teziste.Ali evo lola ga u Bosni prevrnuo :)
Kako bogati?
Da naroe isplati od zna koliko su prešli ovi autobusi.... Ima ih i preko 3 miliona kilometara. Ove gradske je Švabo prodao sa pređenih 600-700.000 km, jer se ne isplati održavanje. U Banja Luci kažu, da nema naljepnica okolo autobusa, oni bi se raspali. Treba urediti kompletan javni prevoz, naročito autobuse i kamione. Mora se znati koje dijelove ugrađuju, ko ugrađuje (jesu li mehaničari kvalifikovani)i o tome postojati knjiga održavanja za svako vozilo - taxi, kamione, autobuse.
ja sam ucio da se u autobusu motor razradi tek na 2 miliona kilometara jer je proizveden da vozi na duge relacije i da je stalno u pokretu
To će se dešavati dok god Ibro Kerla (predratni kondukter - sada magistar menadžmenta) i Nenad Miković naređuju da se zamijeni jedna disk pločica na autobusu. Kako je moguće da prevozničke firme imaju tehničke preglede u kome pregledavaju svoja vozila. Kontrolori su na mukama, ako vrate neispravan autobus, šefovi ih "po ušima", a ako puste, oni krivi. Kako je Federalno ministarstvo odobrilo otvaranje tehničkog pregleda, kada im je najbliži tehnički (CTS Tranzit) samo 100 metara od njih. Kažu Centrotrans Eurolines odgovorna firma, a penzioneri im i dalje voze autobuse... Može dok je Čenga predsjedavajući nekih poslodavaca. Nekog iz CTS treba strpati iza brave, jadni vozači i mehaničari....
Ma ova lokacije je zeznuta meni uvjek kad tuda vozim, bijambare, bakici, sve to dreba zatvoriti i praviti zaobilaznicu
bitno je da je vozac dobro
samo tužiti centrotrans i uzeti pare i sve će biti bolje u suprotnom oni bi vas tužili