Komentari (30)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kaze vozicemo u Sarajevu po marku nama se to isplati.. Pa digose cijene na 1.20 KM pa na 1.60 pa onda 1.80.... Krenuli su vrh wifi skoro svako vozilo ( sad nema na mapi), dalje vozila bila cista ko dusa, sad sve gore i gore... Kkao upadose u K#/S da voze pokvarise se opasno.. U svemu ovome dobro da nikome nista nije bilo, od vozaca do putnika, a ebo vozilo nabavice se drugo...
izgovor za poskupljenje bio je da su natjerani od Kantona da usklade cijene, sve u svemu to je lopovluk i izvlacenje drzavnih para
Ovo se desi kad u firmama koje imaju realnu potrebu za 2 advokata i 2 ekonomista ti zaposliš 100 pravnika i 100 ekonomista, a sa realnim potrebama za 100 majstora servisera ti zaposliš 2
Kad su preuzeli tržište od grasa Centro je postao "firma da gori". Pitanje je da li se nadležni u KS-u uopšte više mogu pouzdati u ovakvog privatnika.
"Bombe na tockovima", tako su nam jednom austrijske novine opisale autobuse, tako da...
nema bezobraznijih vozaca od centrotransovih..ujutro od 7 sati, stup marin dvor po 2..4 komada jedan iza drugog, svi krecu u isto vrijeme i onda ne mogu po 2 na stajaliste pa stanu na sred trake..da nije njih, milina bi bilo.. a od 1.7 da ne pričam kako ce biti kad ovi budzetski krenu svi od 8 raditi
Ma dobro, ima i ovakvih i onakvih, ali su, kao i njihove gazde, svjesni da sada imaju Grad u šaci. GRAS je bio neozbiljan, sad je na koljenima što se tiče autobuskog i minibuskog saobraćaja. Jedino se možemo uzdati u revitalizaciju tramvajskog i trolejbuskog saobraćaja, gdje ide OK i barem vidimo i osjetimo gdje idu naše pare.
Ne dao Bog da su ovi komentatori sudije i da neko zavisi od njih!! Pa gdje se to na svijetu ne dešavaju kvarovi i problemi?! Ne može svaki krug novi bus.
Sasvim normalan dan u Sarajevu...
Autobusa ko auta, oni su napravili guzvu po gradu, gurnuli sve sto imaju autobusa na cestu..Fuj
Kupit ce im sad Vlada Kantona Sarajevo nove buseve ,jer ovi su stari i realne su ovo stvari sto se desavaju
Istina je da njihovi mehanicari ne popravljaju dobro njihova vozila ili ih cak i ne taknu kad se pojavi kvar na istom. Samo sljedeci dan kazu popravljeno a ustvari nije taknuto vozilo. Vozaci moraju nakon smjene ostajati dva sahata i vise kako bi nadgledali mehanicare jel im dobro popravljaju vozilo i da li im ga uopste popravljaju
Cuj Sarajevski vatrogasci, pa nece jarane Zenicki reagovat u Sarajevu?
Građani pojma nemaju u kakvim se autobusima Centrotransa i GRAS-a vozaju...jer da znaju NIKAD u iste ne bi sjeli !
Većinom stojimo, i vjerujemo da možemo brzo izletiti ako šta bude 😇
Ocekuje se PAKLENO ljeto 2024. - ovoga ce, kao i sumskih pozara, biti sve vise. Tesko se gradjevinskim radnicima na otvorenom!
ovo je sve zbog trojanera koji nam zele unistiti grad iz dana u dan
Sad kad krenu komentari tipa : samo kod nas, kasaba, vsko onako. To se dešava svugdje u svijetu ali je samo kod nas o tome razglaba. Novo vozilo moze da se zapali. Jedan loš spoj i to je to.