Komentari (29)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ma ova dionica je smrt, da se razumijemo ima i toga kako motociklisti voze. Kad god sam prolazio obavezno je spusteno zatamljeno auto staro 30 godina ulijece u makaze i pretice kolone, kad pogledas ko vozi, neko iskompleksirano balavce iz okoline tarcina sidje i konta da je zanimljiv.
Mora kad drota nema na toj lokaciji nikad uh izvinjavam se imaju uvjek 2 patrole ali malo ispod u kafani sjede svaki dan
bas nekako tako oko pola 4 u jablanici me je divljacki pretekao neki retard s motorom i bila je zenska osoba s njim.
Statisticki gledano vise se gone i automa nego na motorima. Statisticki gledano 70% tih nesreca skrive vozaci automobila. Zapitajte se svi vozaci auta koliko cesto koristite polazivac pravca, koliko cesto samo sebi kazete mogu se ja ukljuciti daleko je motor ili auto od mene, koliko cesto ne gledate retrovizor i koristite telefon u voznji? Ja cu krenuti od sebe a i vi se zapitajte. Neosporno je da i pojedini motociklisti divljaku i igrozavaju saobracaj.
Motorima treba spomenik dići , svake godine 30 kretena manje. Stružu ih lopatom ko balege sa asfalta.
Ebo ti svaki takav debil sve zensko sto imas
Molim ove novinarcice iz Klixa da ubuduce objave ko je krivac tj malo detaljnije, ja smatram da u 90% slucajeva krivci su vozaci automobila.vidim da ima ovde debila koji mlate a nemaju blage veze sta je motor.
kako da ne voze po 200 i brze i onda je neko drugi kriv ogranicenja brzine vaze i za motor
Svake godine na desetine sati proveo čekajući zbog problema koji ovi debili prouzrokuju, da ne spominjem da voze kao kamikaze na toj relaciji i stvaraju probleme i stanovnicima i vozačima. Malo je poznato koliko novca poreznih obveznika se utroši na liječenje ovih kretena kad se skrši. Liječenje sa višestrukim frakturama košta često preko 100 000 KM. Ovim kamikazama se mora stati u kraj.
Zguzimo ti staru
Ako vozis motocikl ne znaci da saobracajni propisi ne vaze za tebe, a opet najvise si ugrozen upravo ti na njemu...
Brzo ozdravljenje povrjedzenim u ovoj saobracajnoj nesreci. Da malo pojasnim iz moje perspektive , ljepo je voziti motocikl prava je uzivancija , ali vecina nasi putne trase lice na Mjesec , rupa do rupe i nije ni cudo ako neko nastrada .
ogranicenja brzine vaze i za motocikliste i ako je ogranicenje 50 na sat sigurno nije slucajno
Motockl jjedan od najnesigurnijih nacina transporta, neovisno o sposobnostima vozaca. Moze biti moto gp trkac, smrt ga ceka sigurno. Pogotovo na nasim cestama bez rupa.