Provozali smo se Pelješkim mostom: Hrvatski san dug dva i po kilometra
Ceremonija otvaranja koštala je oko milion kuna, a gradnja mosta vrijedna je 357 miliona eura. Na otvaranju je priređen spektakularan vatromet, dok su oduševljeni građani sve pratili i putem uživo prijenosa.
Mostom su se prvi provozali Rimčeva Nevera, kao i trostruki evropski prvak na brdskim utrkama Niko Pulić. Kako izgleda vožnja novim mostom odlučili smo i mi provjeriti.
Most je visok 55 metara, širok 21, a ukupna dužina je 2.404 metara.
Namijenjen je prometovanju isključivo motornim vozilima, minimalnom brzinom od 60 km/h. Saobraćaj se odvija u oba smjera po dvjema voznim trakama uz koje se nalaze nešto uže zaustavne trake za vozila u kvaru. Most nema trotoar za pješake ni biciklističke trake.
Gradnja mosta nazvana je "svehrvatskim projektom" s obzirom na to da je nakon 300 godina povezan jug Hrvatske sa ostatkom zemlje.
Dok je otvaranje Pelješkog mosta za Dubrovnik, Pelješac i ostatak Hrvatske sa turističke i ekonomske strane velika i važna vijest, u Neumu su zabrinuti.
Ugostitelji i trgovci smatraju da će u velikoj mjeri opasti promet magistralnom cestom kroz Neum, što će njima ugroziti poslovanje, a zabrinuti su i hotelijeri i privatni iznajmljivači apartmana jer će, kako kažu, vjerojatno biti manje gostiju.