Sarajevo: Krajem mjeseca bi trebala početi rekonstrukcija tramvajske pruge od Nedžarića do RTV Doma
To je izjavio tokom gostovanja u emisiji "Polis" Televizije Sarajevo (TVSA) te je ukazao da će rekonstrukcija pruge od Ilidže do Remize biti završena do maja sljedeće godine.
"Rok za završetak radova od Ilidže do Remize je maj. Prva poddionica je od Nedžarića do Ilidže. Već krajem mjeseca proširit ćemo gradilište od Nedžarića do RTV Doma, pa onda prema Remizi. U maju će sve biti gotovo. Radovi se izvršavaju zadovoljavajućom dinamikom i nema kašnjenja", kazao je.
Šteta se osvrnuo i na rekonstrukciju od Nedžarića do Ilidže istakavši da je u toku izrada nasipa.
"Intenzivno su se radili iskopi, a sada se rade nasipi. Jedan period nije bilo toliko radnika i strojeva na gradilištu. Međutim, radovi se ne izvršavaju samo na terenu", naglasio je.
Nakon ovog bi trebala biti rekonstruisana pruga do Marijin Dvora. Ukupno će biti rekonstruisano 21,4 kilometra pruge, a za šta je kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) osigurano 20,4 miliona eura.
Rekonstrukcija od Nedžarića do Ilidže u dužini po 3,5 kilometara u oba smjera počela je 26. augusta. Ministar Šteta je ranije u izjavi za Klix.ba potvrdio da će stare šine biti prodate licitacijom, a novac bi trebao biti iskorišten za plaćanje dugova u preduzeću GRAS. Tokom rekonstrukcije pruge od Nedžarića do Ilidže planirana je i gradnja nove raskrsnice kod stambenog naselja Bulevar.
Podizvođač radova je kompanija Bosman, dok je glavni izvođač radova konzorcij kineskih kompanija China Shandong International Economic&Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Enginerring Group.
U međuvremenu, početkom ovog mjeseca počela je i rekonstrukcija tramvajske stanice u Nedžarićima u smjeru centra grada. Rekonstrukcija bi trebala trajati do sredine decembra, a nakon toga bi trebala biti poput one u naselju Otoka.
Ovo će biti prva rekonstrukcija tramvajske pruge u Sarajevu nakon više decenija i trebala bi biti u potpunosti završena 2023. Početkom ovog mjeseca je potpisan i ugovor o kupovini 15 potpuno novih tramvaja švicarskog Stadlera, a koji će biti plaćeni 34 miliona eura. Novac je osiguran također kreditom EBRD-a.