Izgubljeni prtljag
14

Avion letio iz Londona do Detroita s hiljadu torbi i bez putnika

D. B.
Aviokompanija Delta Air Lines se odlučila na "kreativno" rješenje kako bi riješila ogroman problem s prtljagom putnika koji lete s aerodroma Heathrow u Londonu.

Deltin avion je obavio let između Londona i Detroita bez putnika, ali je transportovao hiljadu torbi. Riječ je o izgubljenom prljagu, a to je posljedica nedostatka osoblja u haosa koji je nastao na aerodromu Heathrow usljed toga. Situacija koja vlada u proteklim sedmicama na ovom aerodromu nazvana je "airmageddon", a uprava Heathrowa je morala reagovati na otkazane letove i ogroman broj žalbi zbog izgubljenog prtljaga. Zbog toga je londonski aerodrom bio primoran ograničiti broj putnika na 100.000 dnevno. Aviokompanija Delta je pronašla način da riješi problem izgubljenog prtljaga iako nije mogla primiti više putnika, a to je let koji će transportovati samo prtljag. Nakon što je avion sletio u Detroit, prtljag je proslijeđen putnicima.

Delta i druge američke kompanije imaju i vlastite probleme s nedostatkom osoblja, kao i problem u uslugama. Ove sezone je zbog toga otkazano gotovo 30.000 letova iz i prema SAD-u. Problemi su posebno izraženi tokom praznika.

Kako bi smanjila broj otkazanih letova, kompanija Delta će ove godine izdvojiti dodatnih 200 miliona dolara za prekovremeni rad te premium isplate. Ipak, to ne obuhvata druge troškove povezane s poremećajem usluga kao što su letovi aviona punih prtljage bez putnika.