Prva među njima je ona koja se već duže primjenjuje u mnogim gradovima, a to je naknada zbog stvaranja saobraćajne gužve. Riječ je o naplati ulaska motornim vozilom u centar grada. Novac prikupljen tim naknadama koristi se i za razvoj ekološki prihvatljivijih oblika prijevoza, kao što je prijevoz tramvajem.
Stvaranje više prostora za kretanje pješaka i biciklista je još jedna mjera - sugeriše se gradnja pješačkih i biciklističkih staza.
Potrebno je i poboljšavati usluge u javnom prijevozu, posebno onima koji javni prijevoz koriste za odlazak na posao. Smatra se da se ovom mjerom upotreba automobila može smanjiti za 37 posto.
Dijeljenje automobila između više osoba je također sve učestalije. Ovim se jedan automobil može zamijeniti za 12 do 15 automobila. To podrazumijeva da jednim automobilom putuju najmanje dvije osobe. Za reduciranje upotrebe motornih vozila predlaže se i to da djeca do škole pješače ili da idu biciklom.