Digitalna revolucija
2

Kineski ribari i farmeri pronašli način da prodaju proizvedeno uprkos zabranama

N. V.
Foto: My Fishman
Foto: My Fishman
Azijski ribari i farmeri morali su se digitalizovati za vrijeme koronavirusa. Kako bi preživjeli krizu pronalazili su alternativne načine prodaje, a u tome im je pomoglo i tržište i vlast.

Za vrijeme nacionalne izolacije farmeri iz Malazije suočili su se s velikim problemom - zbog koronavirusa zatvorene su pijace, što znači i tone bačenog svježeg voća i povrća.

Da bi spriječili velike gubitke morali su preći na e-prodaju i pronalaženje online kupaca. Novi vid prodaje je prihvatila većina farmera i ribara iz Jugoistočne Azije s obzirom na to da svi imaju sličan problem.

U Singapuru postoji čak online platforma za trgovinu Lazada, koja je pomogla kompanijama da se povežu s kupcima u periodu kada je to bilo nemoguće na tradicionalan način.

"Koronavirus je utjecao na naše poslove, nismo bili u mogućnosti da dostavljamo robu restoranima, da je prodajemo na pijacama ili u prodavnica, ali moći prodavati robu bar online nas je održalo u poslu", kazala je Audrey Goo, vlasnica firme MyFishman iz Malezije.

Kineska kompanija Alibaba je otvorila uživo platformu za privrednike, u pitanju je prijenos širom Kine koji bi trebalo da podsjeća na pijacu i da služi toj svrsi.