Marketinški trik ili rasizam: Gazirana voda Neger izazvala žestoke reakcije u Austriji
Ne samo da je sporna riječ na bocama, već je i slika Maura u suknji u logotipu proizvođača. Kako pišu austrijske regionalne novine Heute, boce je prva primijetila čitateljica Sylvia B. Ona smatra da su i logo i naziv proizvođača neprimjereni.
Ubrzo su je slijedili i drugi ljudi. Na kraju je redakcija dobila stotine ogorčenih reakcija onih kojima smetaju naziv i logo proizvođača pića.
Je li takav logo još primjeren ovih dana?, pita se 55-godišnji Austrijanac, koji je naveo nedavni slučaj iz SAD-a, kada je poznati proizvođač riže Uncle Ben's morao zamijeniti tamnoputog muškarca u svom logou.
Za vlasnike fabrike, Horsta i Stefana Negera iz Mauterna, nastupila su teška vremena. Mušterijama stalno moraju objašnjavati da ime Neger nije marketinški trik, već porodično ime.
"Naš logo krasi boce gaziranih sokova više od pedeset godina", kaže vlasnik tvrtke Horst Neger.
Porodični obrt nekoliko generacija proizvodi vlastiti brend Neger-Soda, ali posjeduje i voćnu limunadu. Popularna su i druga lokalno poznata pića kao što su Frucade ili originalna Schmex limunada.
Galama koja se podigla oko loga vlasniku je neshvatljiva
"Postaje stvarno dosadno. Maur je simpatičan lik. Na primjer, konj kao logo kompanije jednostavno nam ne pristaje. Šta da napravim? To je samo moje ime!", tvrdi vlasnik kompanije.