Komentari (56)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Al fakat, da bi se vozilo autoputem preko 150 km/h, iako u 6. brzini, mora se ici na preko 3000 obrtaja. Trosis gorivo, znatno vece emisije gasova i ne daj Boze gubitak kontrole nad vozilom koje ide preko 150 km/h bi zncila dzenaza automatski.. ja ga u 6. lagano i 110-115 km/h, ne trosi vise od 4,5 l. Samo lagano ljudi... I naravno ako se uvedu ogranicenja koja ce to para za drzavnu kasu da bude od radara.
Kod mene 160km/h —> 1600 obrtaja u 9oj brzini. Sve zavisi od toga šta voziš.
Zaboli me ona stvar za potrošnju goriva i za štetne emisije i sve one koji će to udisati. Ima prečeg posla nego misiti o globalnom zdravlju i ekologiji.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Očito su rijetki pročitali ovaj dio teksta "...među predloženim mjerama za smanjenje zagađenja zraka, koje bi stupile na snagu 2023. godine...". Dakle, tek je predloženo, a ako se usvoji primjenjuje se od 2023. godine. Jednostavno ne vjerujem da će to proći u Njemačkoj, prejak je automobilski lobi, ostavljeno je dovoljno vremena da se koriguje.
Govori se o ogranicenju brzine na 120 a ne na 130 km/h. Novinari nepismeni ne znaju ni vijest prenijet majko mila. A uostalom sta nas briga za Njemacku. Kako cemo mi kod nas u Bosni. Kod nas prvo moraju poceti od uglja i guma da zabrane loziti pa tek onda za neekih 10 godina ce i o autima razmisljati
Znaci ako sporije vozis manje okolinu zagadjujes..
Ma kakva njemacka, oni su mala maca za nas, kad smo mi uveli ogranicenje 130 i porez na gorivo pih😂😂😂😂
neka vala vrijeme je - koliko god postujem Njemacku i sve sto je njemacko, mora se priznati da su im autoputevi, sto se tice kvaliteta asfalta i sigurnosti, pogotovo zimi kad pada snijeg i kad bude leda, vrlo vrlo losi - ok, treba dodati da su bezplatni..
Njemci ništa ne rade dok ne naprave plan "B". I za ovo vjerovatno postoji taj plan,a to je kao što se može i čuti i vidjeti jačanje auto-industrije u pravcu elektromotora i hibridnih motora. Svo svoje smeće će poslati sirotinji kao što smo mi, a oni će svoje kupce stimulisati subvencijama za kupovinu ovakvih automobila.
Zadnju rijec ima auto-industrija. Nijemci proizvode uglavnom premium-segment sa visokom kubikazom. Limit od 130 na auto-putu znaci daleko manje prodatih Audija, BMWova, Mercedesa i Porschea. Za elektromotore jednostavno ne postoji toliko struje, niti se moze proizvesti - 5 Supercharger punjaca za Teslu trose struje koliko i osrednje njemacko selo.
Možda bi bilo korisno u ovakvom članku navesti i to da je njemački ministar saobraćaja odbio ideju kao "totalnu glupost", kao i činjenicu da se na ovu temu razgovara još od 2008. godine. Iz naslova se može zaključiti da se radi o gotovoj stvari, što je u ovom slučaju daleko od realnog.
Zašto onda prave vozila koja mogu ići brže od 130 km/h
steta.....
Kod nas nema divljanja na autoputu jer nema autoputeva.
Konacno . Jedna od 4 zemlje na svijetu koje nemaju ogranicenje brezine. jedina u razvijenom svijetu i jos 3 u africi .
A zašto je to problem? Koliko ljudi gine u Njemačkoj na putevima gdje nema ograničenja, a koliko u Grčkoj gdje ga ima?
Ko će cuckat 130 na tri trake,niđe veze,ljetos platih kaznu 110ojro😊
sad ce s cuckat i kada te uhvate i ako napravis neki sudar a vozio si preko, ti placas osiguranju odstetu jarane ko kada vozis pjan.
Svabo je ima pravila i prije rata, znao se za red i disciplinu, danas da ne govorim
svaki treci u svabiji i nije njemac. Vremena se promjenila :)
Strava u Njemačkoj... Ne znam kako ću večeras zaspat zbog ove vijesti...