Nezadovoljne mašinovođe u Njemačkoj stupile u do sada najduži štrajk
Inače, ovo je četvrti štrajk željeznica od novembra što predstavlja nezadovoljstvo mašinovođa zbog niskih plata i radnog vremena.
Nakon trodnevne pauze u vidu štrajka ranije ovog mjeseca, ovaj radnički neposluh će biti najduži do sada.
Centralno pitanje zbog kojeg radnici štrajkuju je poziv sindikata da se radno vrijeme radnika u smjenama smanji sa 38 na 35 sati sedmično bez smanjenja plata, što je zahtjev koji su poslodavci do sada odbijali.
GDL traži povišicu od 555 eura mjesečno za zaposlene plus jednokratnu isplatu do 3.000 eura za suzbijanje inflacije. Njemački željeznički operater Deutsche Bahn (DB) je ranije ovog mjeseca rekao da je dao ponudu koja predstavlja povećanje od 11 posto.
Također je rečeno da radnici u smjenama mogu preći sa 38 na 37-satnu radnu sedmicu od 2026. godine ili dobiti dodatnu platu ako žele da ostanu na sadašnjem radnom vremenu.
Pošto ovo nije prvi ovakav štrajk u saobraćaju, tokom posljednjeg štrajka početkom januara, Deutsche Bahn je tada rekao da samo oko 20 posto njegovih međugradskih vozova saobraća, uključujući mnoge regionalne i prigradske vozove u gradovima poput Berlina.