Izvještaj koji potpisuje ATSB (Australski biro za sigurnost saobraćaja) sadrži do sada najdetaljniji opis posljednjih trenutaka putničkog aviona MH370 u martu 2014. godine.
"Dodatne analize posljednje registrovane komunikacije između satelita i putničkog aviona pokazuju da je bio u stanju ekstremnog gubitka visine. Također, pronađeni ostaci aviona pokazuju malu vjerovatnoću da je neko pokušavao izvesti manevar", stoji u saopćenju.
Prema posljednjoj analizi ATSB-a, avion Malaysia Airlinesa nezaustavljivo je padao ka moru brzinom od 460 kilometara na sat.
Ekspert avijacije Geoffrey Thomas isključio je mogućnost da je za vrijeme pada letjelicom upravljao jedan od pilota.
"Jako je bitan podatak da niko nije upravljao avionom prilikom pada na što ukazuje priroda pronađenih dijelova krila. Letjelica je bila van kontrole, bez goriva, padala je strmoglavo okrećući se oko svoje ose", rekao je Thomas.
Istražitelji nesreće do sada su identifikovali samo tri dijela olupine aviona koji je 8. marta poletio iz Kuala Lumpur prema Pekingu. Avion je ubrzo nakon polijetanja nestao, a naknadni podaci su pokazali da je MH370 skrenuo sa putanje i uputio se ka Indijskom okeanu gdje je i pao.
U avionu je bilo 239 putnika i članova posade.