
Za tu mjeru glasalo je oko 65,96 posto Parižana, dok je 34,04 posto odbacilo, pokazali su zvanični rezultati. Na konsultacije koje je organizovala gradska vlast izašlo je svega 4,06% birača, prenosi Reuters.
Ovo je bio treći takav referendum u Parizu u isto toliko godina, nakon glasanja 2023. kojim je odobrena zabrana e-skutera i prošlogodišnje odluke o utrostručenju naplate parkinga za velike terence.
Referendumom će biti eliminisano još 10.000 parking mjesta u Parizu, dodajući 10.000 uklonjenih od 2020. godine. Dva miliona stanovnika grada biće konsultovano o tome koje će ulice postati pješačke zone.
Podaci pariške gradske vijećnice pokazuju da se promet automobila u gradu više nego prepolovio otkako su socijalisti preuzeli vlast u glavnom gradu na prijelazu stoljeća.
Dodatnih 500 ulica koje će biti pješačke dovest će ukupan broj ovih takozvanih "zelenih pluća" na skoro 700, što je više od jedne desetine ulica u glavnom gradu.
Uprkos nedavnim promjenama, Pariz zaostaje za drugim evropskim prijestolnicama u pogledu zelene infrastrukture - koja uključuje privatne vrtove, parkove, ulice sa drvećem, vodu i močvare - čineći samo 26% gradske površine u odnosu na prosjek evropskih velikih glavnih gradova od 41%.