Komentari (31)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Majstor 💪🏻
U pitanju je driftovanje. Kod aviona sa prednjom vučom, to se izvodi tako što se, po ulasku u krivinu, naglo podigne ručna kočnica, spuste zakrilca, ubaci u drugu i naglo popusti kvačilo. Ostalo sve fizika uradi sama.
A vjetar, gdje je vjetar? Više liči na otkaz desnog motora ali je narodu lakše reći da je Bog kriv nego osoba odgovorna za ispravnost motora odnosno avio kompanija odnosno vlada koja nema kvalitenu kontrolu rada itd.
Svaka mu čast! Ljudi voze auto 20 godina pa ne znaju parkirati.
Respekt! Svaka cast
Za svakog komercijalnog pilota rutina
Ovo je standradna stvar pri nevremenu, ne znam sta je vauuu...
E svaka čast doktore
Ovako ja sa benveom
Imao upravo ovakvo slijetanje, najgori je osjećaj kad vidiš da pista ide skroz kontra pravca u kom se avion kreće
Svaka mu dala
ne znate vi kako u rajvosu to rade
Svaka cast majstorcino
Zato su i placeni dobro
Standardna procedura. Dio pilotskog posla.
Upravo tako. Trebalo bi to napomenuti u članku, a ne ostavljati prostora ljudima da pomišljaju da su ovakve situacije naročito opasne što stvara stigmu da je letenje rizično i da se treba izbjegavati. Ipak, sve su ovo situacije za koje su piloti obučeni.
I to je tačno.