Svaka od tački na mapi predstavlja avion koji je nakon polijetanja jednostavno nestao, a klikom na određenu tačku se pojavljuju informacije o avionu. Neki avioni su nestali iznad okeana, a drugi su se srušili u udaljenim planinskim predjelima nepristupačnim spasilačkim ekipama.
Prije godinu dana je nestao avion kompanije Malaysia Airlines na putu iz Kuala Lumpura ka Pekingu. Robotske podmornice ga još uvijek traže na morskom dnu, a potraga je postala jedna od najvećih u historiji avijacije. Neki članovi porodica putnika vjeruju da su njihovi najmiliji još uvijek živi.
U avionu kompanije Malaysia Airlines bilo je 12 članova posade i 227 putnika, 153 Kineza, 38 Malezijaca, 7 Indonežana, 6 Australaca, 5 Indijaca, 4 Francuza, 3 Amerikanca, 2 Novozelanđanina, 2 Ukrajinca, 2 Kanađanina, Tajvanac, Rus, Holanđanin, Iranac i jedan nepoznati državljanin koji se ukrcao s ukradenim pasošem.
Posada aviona i putnici su najveća grupa ljudi koja je ikada nestala na ovakav način, no, nisu prvi. Prema podacima koji datiraju još od 1948. godine, nestalo je najmanje 105 aviona koji su prevozili ukupno 1.615 putnika, a koji do danas nisu pronađeni.
Pozicije na mapi nisu potpuno precizne, jer u nekim slučajevima ima veoma malo informacija o mogućoj lokaciji olupine.
Od Indijskog okeana do Kaspijskog mora, od Perzijskog do Meksičkog zaljeva, malo je lokacija na kojima nije izgubljen avion. Podaci holandskog entuzijaste Harroa Rantera, koji vodi Sigurnosnu mrežu avijacije, zapravo su informacije koje je prikupio iz zvaničnih istraga nesreća, kao i isječci iz novina.
Svake godine blizu 500 putnika smrtno strada u avionskim nesrećama.
Ranter tvrdi da je njegova mapa najkompletnija u historiji avijacije.
Sredinom šezdesetih godina avioni Američkih zračnih snaga su nestali iznad Sjevernog Vijetnama. Američki i sovjetski avioni su nestali u blizini Arktičkog kruga, što je dokaz dugog hladnog rata između dvije supersile.
Neke od nesreća su privukle posebnu pažnju. Privatni avion Gulfstream je 13. februara 2006. godine nestao iznad Guatemale. Let je bio ilegalan, a njegova baza i odredište su bili nepoznati. Avion je bio registrovan na Mariju de Jesus Morano i nikad nije pronađen
Američki vojni transportni avion s 44 putnika je nestao 27. januara 1950. godine između Aljaske i Montane. Potraga koja je obuhvatila 900.000 kvadratnih kilometara je bila neuspješna. Avion je nosio nuklearnu bombu.
Potraga za avionom kompanije Malaysia Airlines pokriva 60.000 kvadratnih kilometara, a isplanirana je na osnovu satelitskih podataka, radara i podataka o količini goriva. Dosad je pretraženo oko 40 posto teritorije. Četiri broda traže avion, a to su Fugro Equeator, Fugro Discovery, Fugro Supporter i Go Phoenix. Da bi došli na lokaciju, bilo im je potrebno pet-šest dana.
Svaki od brodova ima posadu i eksperte, od 30 do 35 osoba po brodu. Blizu 140 ljudi traži avion u svakom trenutku. Potraga se obavlja složenom sonarskom opremom postavljenom na tri od četiri broda, dok četvrti brod posjeduje autonomno podvodno vozilo namijenjeno teškom terenu.
Sonarska oprema posjeduje kabl dug 10 km, a prosječna dubina okeana je 4 km. Valovi dostižu visinu od 14 metara kada je vrijeme loše. Brodovi se kreću brzinom do 3 km/h.