Komentari (133)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Za početak je lakše osigurati veći broj tramvaja koji su u potpunosti funkcionalni (po mogućnosti novi) kako bi gradski prijevoz bio efikasan. Pusti ovu naučnu fantastiku i igranje u aplikacijama, prije će sunce sa zapada izaći nego što se ovo desi.
Slazem se. Ideje su bukvalno naucna fantastika za nade ahbabe. Rjesenje traziti u stvarnim mogucnostima
Mnogi ne idu gradskim prijevozom, jer često nema prozora, "grijanje" radi u sred jula. Malo više higijene i brige o ugodnijoj vožnji, te više linija
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Mislim da ovo ne bi rijesilo postojecu guzvu. Medjutim, ovo je idealan scenario kako bi trebao izgledati cijeli ovaj potez, ali realno nema od toga nista, milijarde su u pitanju. Hajmo mi zavrsit gradski autoput (ukljucujuci i dio od tunela na Ciglanama kako bi se oslobodio sami centar grada), I transverzalu direktno spojit na autoput i mi cemo moci disati mnogo bolje.
Ima policija da pise kazne za parking , da svakoj susi ukljucujuci i mene ne pada na pamet da idem sa autom n carsiju na kafu i cevape vec tramvaj
OVO BAŠ PORANILI SA PREDIZBORNIM FANTAZIJAMA .....
Ovo je neko uzeo lovu za ideju, prvo na toj lokaciji je mreza kanalizacije koja datira jos od austrougara veliki podzemni kanali. Drugo to je dionica od nekih 7-8 mozda i manje, lakse regulisati bolji i redovniji trenutni prevoz neko ublehe bacati narodu
da bi metro bio isplativa investicija trebas imat barem milion stanovnika.. vozite bicikla
A možda, mooožda, da se uvede GPS u javni gradski prijevoz i više tramvaja i trola kako bi ljudi znali kad dolazi, možda je zato gužva sa autima, što u javnom gradskom prijevozu ne možeš prozor otvoriti, zagušljivo, smrdi, gužva i još se okrećeš okolo da ti neko mobitel ne ukrade, svaki dan. Bolje ti onda sjesti u auto, barem si mirne glave što se tiče nabrojanih stvari.
Ženama ograniciti voznju i pola posla zavrseno
Postoji rješenje, Aneks 7 dejtonskog sporazuma, svi na svoje + za sve one koji nisu rođeni u Sarajevu Europski princip kvadrat stana 10 - 15 hiljada KM.
Pa imate jeftino rješenje pred nosom ali ne vidite ili ne znate.Korito rijeke Miljacke zatvorite i imate avenije sa desetinama traka, a i manje ce smrditi..😆..a vi bi kopali podzemni trajvan🤣🤣
UVESTI OGRANIČENJE PARKIRANJA U ZONI 1 na maksimalno 2 sata i naplaćivati parking u ostalim zonama za vlasnike auta koji nisu iz tih zona. Sve riješiti pomoću naljepnica za stanare koji bi paušalno plaćali parking prilikom obnove registracije. Policija da kaznjava nepropisno parkirane!!!
Postoji: da se svi vrate na svoje.
ostalo bi Sarajevo pusto, kad bi se svi vratili gdje su bili "91
Hahahhaha, kao leteci taxi u Beogradu, pa pruga se godinama obnavljala, zamisli da pocnu kopati….
Mi na kahvu, u kafić koji je udaljen od nas 15-20 min, idemo s autom, treba to mijenjat u ljudi, al kakvi smo teško.
e dobri su sa tri trake spustili na 2, to ce bas riješiti problem guzvi hahaha. Jedino ako su kontali neke super poreze uvesti ako si vozač automobila ide registracija na 12 000KM i onda cemo svi preci na bicikla ... koja ce onda bit skuplja za 600% jer je veca potražnja. SMIJEŠNO
Živi bili nek ovi više ne predlažu nikakva rješenja. 🙂
ou buraz, a Sarajevo tek jedan pothodnik ima, kako se i on omakao - ne znam
Ljudi se ne voze gradskim prevozom jer su pokondireni primitivci. Da im pozlatiš tramvaje, biće im ponižavajuće voziti se tramvajem, a ići autim statusni simbol. Ne zavaravajmo se, nikad nećemo biti Beč.