Stoga mnogi postavljaju pitanje da li je, nakon godina u kojima smo svjedočili sve manjem i manjem broju avionskih nesreća, u proteklih 15 mjeseci došlo do velikog skoka broja avionskih nesreća?
Prema podacima stranice Aviation Safety Network, koja prikuplja podatke o svim avionskim nesrećama u svijetu, 2014. bila je godina s najmanjim brojem nesreća. Ukupno 21 nesreća, uključujući i onu u kojoj je nestao avion kompanije Malaysia Airlines, za koji se vjeruje da se srušio iznad Indijskog okeana, čini 2014. godinom s najmanje avionskih nesreća još od 1946.
Ipak, ovaj broj avionskih nesreća rezultirao je smrću 990 osoba, što je najviše još od 2005. koja je zabilježena kao posljednja godina u kojoj se desilo više od 40 avionskih nesreća.
Šest nesreća u 2015. godini odnijelo je 236 života, što nagovještava da bi ova godina mogla biti fatalnija po broju avionskih nesreća.
I pored ovih podataka, važno je zapamtiti da je rizik od avionskih nesreća relativno mali.
Ukoliko se pogleda statistika nesreća na osnovu broja letova, u proteklih 10 godina samo 0,0001 posto od ukupnog broja letova doživjelo je nesreću koja je rezultirala u prosjeku smrću jednog putnika na svakih 35.549 letova.