Šef kompanije čije je ažuriranje prouzrokovalo globalni IT haos: "Žao nam je zbog svega"
"Duboko nam je žao zbog svega što se odrazilo na kupce, putnike i sve one koji su pogođeni ovim problemom" rekao je Kurtz.
U intervjuu za NBC, Kurtz je rekao i koliko bi rješavanje problema moglo potrajati.
"Znamo u čemu je problem i riješili smo ga. Moglo bi proći neko vrijeme za sisteme koji se jednostavno ne mogu automatski 'oporaviti'. Naša je misija da osiguramo da nakon svega svaki korisnik ima funkcionalan sistem", poručio je Kurtz.
Kako je ranije objašnjavao BBC u svojoj analizi, problem koji se javio ne može se riješiti putem centralnih komandnih računara u sjedištima svake firme. Umjesto toga, IT stručnjaci morat će posegnuti za čuvenim rješenjem "ugasi pa upali" na svakom od kompjutera koji se nalazi u kompanijama.
"To bi, u slučaju programa kompanije Crowdstrike, mogao biti monumentalan zadatak. Naime, kompanija je izvijestila da njihove programe koristi skoro 24.000 firmi. Svaka firma je velika organizacija tako da bi pojedinačni broj krajnjih korisnika mogao biti ogroman", navodi BBC.