Stoga su posljednjih dana zaposlenici čikaške željeznice, kako bi osigurali redovan saobraćaj, počeli paliti vatre na nekim dijelovima pruge, piše CNN.
"Metra (čikaška željeznica) nije doslovno zapalila pruge“, izjavio je za CNN Michael Gillis, glasnogovornik Metre, prenosi Index.hr.
“Vatre koje vidite zapravo potječu od grijača na plin koji su postavljeni duž šina i koji ih održavaju toplima. Metra uz ovu metodu koristi i cjevasti sistem grijanja te grijanje vrućim zrakom kako bi ugrijala hladne šine“, rekao je glasnogovornik.
"Kada god temperature padnu ispod nule, koristimo neke od tih mjera", objasnio je Gillis i dodao kako se ovakvi sistemi grijanja šina koriste širom SAD-a.
Pri ekstremnim hladnoćama, šinama se mogu dogoditi dvije stvari. Prvo, mogu se razdvojiti, tj. udaljiti. Pri velikim minusima metal se steže te se šine znaju zbog toga razdvojiti pri spojevima. Kada se tračnice zagriju vatrom ili vrućim zrakom, metal se širi i šine se vraćaju na svoje mjesto.
Drugo, skretnice se mogu napuniti ledom i prestati funkcionirati pa zaposlenici željeznice, u uvjetima kada temperature padnu ispod nule, koriste sistem grijanja kako bi odledili skretnice.