Osim web stranice gov.uk/brexit, oglasi na društvenim mrežama pojavit će se narednih dana, a TV reklame emitirat će se kasnije ovog mjeseca.
Michael Gove, koji je zadužen za planiranje Brexita, rekao je da oglasi podstiču "zajedničku odgovornost" kada je riječ o pripremi za izlazak iz Evropske unije 31. oktobra.
Objavljeno je da bi kampanja mogla koštati čak 100 miliona funti (121 milion dolara) jer ministri nastoje obavijestiti ljude o tome što bi mogli učiniti, ako ništa drugo, prije roka Brexita.
Također će se koristiti leci, online seminari i informativni štandovi kako bi se stanovništvo upoznalo s Brexitom.
Britanski državljani koji namjeravaju putovati u Evropu i kompanije koje izvoze u EU su među specifičnim grupama koje je ova kampanja ciljala.
Kampanja podstiče ljude i preduzeća da posjete vladinu web stranicu kako bi odgovorili na pitanja i dobili savjet o pripremi za Brexit.