Komentari (45)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Cuuuj cijelo vrijeme su se tresla i izgledalo je kao da ce otpasti. Hahahahahaha Da su se tresla dok je avion bio na 10000 tolika bi se dekompresija stvorila da niko ne bi mogao disati. Vec bi bile spustene maske po automatizmu.
Ne, nužno. Može da se otvori (mikro)prostor između vrata i trupa aviona na 10 km visine, da vrata ne otpadnu - nema dekompresije, ali je zvuk užasan i dolazi do stvaranja leda unutar kabine.
@Beogradirajmo ne slazem se, ali to nije ni bitno sada. Drugu stvar zelim da istaknem u ovom trenutku. Pohvalio bih nacin na koji si iskomunicirao u ovoj prepisci. Ipak mozes zvucati ljudski, bez koristenja uvreda. Koliko me je to obradovalo, toliko me je i razocaralo, jer vidim da sa druge strane tipka pismen covjek sa puno mrznje. ;)
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Pritvori to, napuhat ce nas
A nema sile koja bi me natjerala unic u ove zeljezne pticurine
Zarajzaj žicom i vozi dalje
Vrlo je zanimljiv svet avijacije - ali, zahteva da odvojiš dupe od televizora, informišeš se preko Interneta/kroz čitanje knjiga i šetaš se... što je nemoguća misija za veći deo nepismene SDA talibanske evrosirotinje. U Evropi i Americi je veoma popularan hobi "uočavanje aviona", a draž se krije u tome što niko ne uspeva da definiše šta je to "uočavanje aviona", pa moraš sam. Sve u svemu, nije ilegalno da za male novce pazariš radio skener, pa slušaš komunikaciju
između pilota i Kontrole letenja, na mobilnom telefonu tražiš informaciju odakle upravo stiže koji avion, koja je registracija aviona, koja je naredna destinacija tog aviona itd. Verovatno da je ovo besmisleno raditi u Sarajevu - sarajevski "kasaba" aerodrom je povezan sa svega 14 destinacija, pa bi ovaj hobi dosadio posle nekih 7 do 9 minuta, ali u slučaju beogradskog aerodroma... stvari postaju dosta interesantnije, u nekoliko smerova.
E sad, sve je ovo priča "redovno", a koliko su tek interesantne "neredovne" situacije - poput ove u Nigeriji ili kada na beogradski aerodrom vanredno sleće neki avion sa molbom pilota da ga na pisti presretne policija... https://www.youtube.com/watch?v=9saG37DZ-fw
PRIKAŽI ODGOVORE (5)
Hayrlines Abubuja !
Sranje u Ruandi :)
Neko nije fino zatvorio
Nije bio ofsajd
Ovima je i ovo normalno
Ma hajde nikakav problem
Obzirom da se sve dešavalo na zemlji - i nije nikakav problem, osim što je zanimljivo "novinarima". Pitanje je šta bi bilo da su se vrata odvojila u letu - gadan problem, rešiv, ali i dalje gadan. No, ukoliko je putnik otvorio vrata... to može da uradi samo na zemlji, ali ne i tokom leta. Sve u svemu, zamršena i komplikovana diskusija za nepismenu SDA talibansku evrosirotinju koja se ne snalazi najbolje ni u svojoj obući na zemlji,
a kamoli u avionu na nekoliko kilometara visine.
Ja bih volio ići u Nigeriju
Pitanje je da li ćemo ikada stići do odgovora na pitanje šta se zapravo dogodilo i šta je uzok toga što se dogodilo - obzirom da je u pitanju Nigerija. Pitanje je kakva je panika izbila među putnicima - ukoliko ima onih koji bi da fotografišu, a pitanje je i zašto je posada tražila od putnika da ne fotografišu - fotografije i video snimak odvajanja vrata bi imali pozitivnu ulogu u procesu utvrđivanja istine. Što se fizike tiče...
vrlo su male šanse, nikakve, da se vrata odvoje od aviona tokom leta. Ukoliko se ipak odvoje - neko bi tu žestoko najebao obzirom da bi dekompresija na 10 kilometara visine isčupala nekoliko redova sedišta sa sve putnicima i lansirala ih kroz rupu gde su nedavno bila vrata u nezaborav.
Pravio ih Dodik