Željeznice Njemačke u kolapsu nakon padavina, u njih godinama nije ulagano
Nadležni kažu da su decenije nedovoljnog ulaganja u njemačke željeznice glavni krivac za haos koji je izazvan u dijelovima zemlje.
Putnicima je savjetovano da otkažu bilo kakva nepotrebna putovanja usred haosa, nakon što je u subotu zatvorena glavna stanica u Minhenu, a nacionalni željeznički operater Deutsche Bahn (DB) upozorio je da će se masovni poremećaji nastaviti i ove sedmice.
Detlef Neuss, predsjednik neprofitne organizacije Pro Bahn, koja predstavlja korisnike javnog prijevoza u Njemačkoj, rekao je da je Deutsche Bahn u prošlosti bio bolje opremljen za suočavanje sa teškim zimskim uslovima.
"Umjesto da koncentriše svoju pažnju na ostvarivanje masnog profita, Deutsche Bahn treba svoju pažnju usmjeriti na osiguranje da operacija funkcionira na dnevnoj bazi", rekao je.
Željeznička kompanija, koja je u potpunom državnom vlasništvu, je u trajnoj krizi s dugovima od 30 milijardi eura.
Prema izvještaju koji je procurio skoro polovina brzih vozova željeznice u državnom vlasništvu kasnila je u novembru.
Djelomično su krivi obimni građevinski radovi koji se izvode širom mreže, kao odgovor na višegodišnje zanemarivanje mostova, kolosijeka i opće infrastrukture. Vlada je za jesen najavila sedmogodišnji remont velike željezničke mreže u vrijednosti od više milijardi eura.