Restomod nazvan Abarth Classiche 500 Record Monza ’58, specijalni automobil je unikat baziran na Fiatu 500 iz 1970. godine, no modificiran je tako da izgleda kao prvi Fiat 500 koji je tunirao Abarth, a koji je oborio šest brzinskih i endurance rekorda u februaru 1958. godine na staroj konfiguraciji staze.
S obzirom da je riječ o novijem automobilu, donorski primjerak nema suicide vrata od kojih je Fiat odustao 1965. godine. Lakiran je u zelenu boju s Fiat 500 Abarth grafikama, ima Abarthovu prednju rešetku i logotio, prednja svjetla te čvrsti krovni panel koji zamjenjuje platneni krov, Međutim, replika je prilično uvjerljiva, u unutrašnjosti je upravljač napravljen od drveta, armaturna ploča sadrži jeager instrumente, a postavljeno je samo jedno sportsko sjedište.
Nazad je smješten dvocilindrilni motor čija je zapremina povećana na 595 ccm korištenjem Abarth Classiche 595 Tuning Kita baziranog na originalnoj kolekciji poboljšanja koje je Abarth pripremio 1963. godine. Stoga motor razvija više od 18 KS i dostiže brzinu veću od 98 km/h koliko je mogao razviti standardni Fiat 500 iz 1970. godine. a možda je blizu 26 KS i 118 km/h koje je ostvario rekorder iz 1958. godine.
Novi automobil je izložen na sajmu Milan AutoClassica, gdje mu društvo pravi Abarth Classiche 1000 SP (2022) sportski automobil.
Abarth će proizvesti ukupno šest primjeraka SP-a koji su inspirisani modelom 1000 Sport Prototipo (1966), a koriste karbonsku šasiju i pogon sportske Alfe Romeo 4C.