Novi Fiat 500 stiže na jesen i već ima dva problema, jedan je kanibalizam, a drugi visoka cijena
Praznina koju je ostavio Fiat 500 je prevelika i Pandina je ne može sama popuniti. Iako je Pandina trenutno najjeftiniji model italijanskog brenda, ona je istovremeno i prava "zakrpa", jer je opterećena godinama.
Grande Panda kasni
Međutim, povratak hibridnog Fiata 500 Italijani će biti primorani učiniti fleksibilnijim. Fiat istovremeno s kašnjenjem čeka lansiranje nove Grande Pande u svim evropskim zemljama, strategije koju provodi u "mraku" i koja samo produžava agoniju brenda.
Ako se zvijezde poslože, nova Panda bi trebala širom EU stići prije marta, a knjige narudžbi su već otvorene, jer u novembru stiže novi Fiat 500 Torino. Kultni talijanski gradski automobil će čim prije morati kompenzirati neprodate količine električnog 500 i povratiti ugled koji je imao benzinac do proljeća prošle godine. Ipak, Italijani griješe s forsiranjem Fiće, jer će to ometati dobre komercijalne performanse koje nova Panda može ponuditi svojim retro dizajnom i niskom cijenom.
Problem bi mogla biti cijena
Međutim, sve će biti lako rješivo ako cijena bude pristupačna. Italijani su bili primorani da rekonstruiše platformu električnog 500 kako bi se u prethodno ispražnjeni prednji prostor ugradio motor s unutrašnjim sagorijevanjem i hibridni sistem, a to za sobom povlači i dodatne troškove koji se, logično, odražavaju na prodajnu cijeni. Ali ne samo to, Grande Panda je i rival u istom domu, i oboje igraju na kartu retro dizajna.
Najjeftiniji 500 Electric u Italiji košta 29.500 eura bez eko bonusa, pa bi Italijani morali da spuste ovu cifru na nestvarnih i dalje previsokih 20.000 eura - za najjeftiniji hibrid - da bi bili konkurentni. Uz sve to trebaju zadržati razliku u odnosu na mehanički jednaku novu Pandu, od bar 3.000 eura. Kanibalski efekat je zagarantovan, a 500 Ibrida će biti uspješan samo među onima koji obožavaju stil malog šarmera.