Aiways već ima evropsko sjedište u Njemačkoj te planira fokusirati svoju prodaju upravo na Stari kontinent, piše Autocar. Ipak, planova za premiještanje proizvodnje iz Kine u Evropu zasad nema. Električni modeli U5 i U6 nastavit će se proizvoditi u Aziji, odakle će se uvoziti u Evropu, gdje se konkurencija smatra manjom.
Iz Aiwaysa su jasno poručili da "centar operacija globalne prodaje prelazi u Evropu, preciznije u Njemačku" te da "nema planova za ostanak na kineskom tržištu zbog intenzivnog pritiska na cijene i konkurencije koja postoji na ovom tržištu".
Aiways je upao u finansijske probleme prošle godine te je morao prekinuti proizvodnju modela U5 i U6 u postrojenju Shangrao, no sada je na pragu nastavka rada. Kompanija radi i na novom ulaznom crossoveru kako bi ga ponudila po nižoj cijeni i imala šansu za veću proizvodnju.
Aiwaysovi dugoročni planovi uključuju širenje na Bliski istok i Veliku Britaniju pa čak i na SAD krajem desetljeća. Ovaj posljednji cilj izgleda ambiciozniji sada nego prošle sedmice, jer je administracija američkog predsjednika Joea Bidena učetverostručila carinu na uvezene kineske električne automobile na 100 posto.