U saradnji sa Zagatom
14

Alfa Romeo Giulia TZ se vraća povodom 60. godišnjice

D. B.
Alfa Romeo će oživjeti klasični model Giulia TZ u saradnji sa slavnom dizajnerskom kućom Zagato, koja stoji i iza originalnog sportskog coupea.

Najavljen kratkim klipom koji je na društvenim mrežama objavio Zagato, novi model ima stražnju svjetlosnu liniju koja podsjeća na oblik prvobitnih Giulia Zagato TZ trkaćih automobila iz šezdesetih godina prošlog stoljeća.

Novi automobil nazvan Giulia SWB Zagato će vjerovatno biti značajno inspirisan dizajnom starih modela uključujući nisku haubu, padajuću liniju krova i ravni Kammov rep.

Međutim, očekuje se da će platforma biti u potpunosti moderna, tako da će 2,9-litarski V6 twin-turbo motor i modificirana šasija biti posuđeni od modela Giulia Quadrifoglio, a potencijalno i snažna verzija sa 533 KS iz ograničenog modela GTAm. Kao što SWB oznaka sugeriše, međuosovinsko rastojanje će biti skraćeno kako bi što više odgovaralo Giuliji TZ.

Sličan pristup je Zagato imao u slučaju modela TZ3 iz 2010. godine, koji je također bio inspirisan Giulijom, a to je zapravo bila cestovna verzija Dodge Vipera ACR-X s novom karoserijom.

Dolazak novog automobila se očekuje u novembru 2023. godine u vrijeme proslave 60. godišnjice debija modela Giulia TZ na utrkama u okviru FISA Monza Cupa. TZ je osovjio drugo, treće, četvrto i petom mjesto.

Originalni TZ ima status izuzetno cijenjenog kolekcionarskog automobila, a to pokazuje i cijena primjerka iz 1965. godine koji je nedavno prodan za 1.181.250 funti.

Očekuje se da će Giulia SWB Zagato biti proizvedena u veoma malom broju primjeraka.

Giulia TZ3 je proizvedena u samo deset primjeraka, jedan je bio trkaći, a preostalih devet cestovni. Jedan od tih primjeraka prodan je na aukciji 2020. godine po cijeni od 403.000 funti.

Ipak, Zagatova kreacija nema veze sa superautomobilom koji su davno obećali čelnici Alfe Romeo. Taj model bi trebao biti odobren za nekoliko mjeseci. Šef brenda Jean-Philippe Imparato je za Autocar rekao da bi to mogao biti automobil koji će pokretati samo motor s unutrašnjim sagorijevanjem, što znači da bi mogao poslužiti kao "labuđi pjev" za Alfine SUS motore. Postoji mogućnost da to bude tunirana verzija Giulijinog 2,9-litarskog V6 motora.